728 x 90

فاجعه کرونا در ایران -افزایش آمار مبتلایان به کرونا و کمبود واکسن

کرونا در ایران
کرونا در ایران

افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان ایلام

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از ابتلای ۲۳۳ نفر به کرونا در ۲۴ ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی این استان خبر داد.

محمد کریمیان در گفت و گو با خبرگزاری حکومتی ایمنا، با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان ایلام، اظهار کرد: تاکنون تعداد ۵۴ هزار و ۹۴۲ نفر بیمار مبتلا به کرونا در کل استان بستری شده‌اند.

وی با بیان آمار بیماران جدید مبتلا به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، افزود: در این بازه زمانی ۲۳۳ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با تاکید بر اینکه در حال حاضر ۴۱۱ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان ایلام بستری هستند، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت اخیر ۷۶ بیمار جدید در بیمارستان‌ها بستری شدند... (خبرگزاری حکومتی ایمنا۱۲ شهریور).

نبود واکسن در مشهد

روز گذشته پنجشنبه ۱۱شهریور مردمی که با وعدهٔ قبلی کارگزاران رژیم در مقابل مرکز واکسیناسیون «مشهدمال» جمع شده بودند، پس از ساعتها انتظار بدون دریافت واکسن مجبور به ترک محل شدند.

هم‌چنین بنا به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران حکومتی جوان از مشهد، دکتر سید محمدحسین بحرینی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد روز پنج شنبه۱۱ شهریور گفت: زحمات زیادی برای راه‌اندازی مراکز واکسیناسیون در مشهد کشیده شده اما به‌دلیل فقدان واکسن برخی مراکز بدون استفاده مانده است.

نبود واکسن در ساری

در ساری نیز در حالی که مردم برای تزریق واکسن به مرکز واکسیناسیون مراجعه کردند، اما کارگزاران رژیم روی تابلویی نوشته بودند: «به‌علت نبود واکسن، این مرکز تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌باشد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/31dec8fb-e713-4a92-8157-45901650070b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات