728 x 90

فاجعه جدید کرونایی با سیاست ضدمردمی بازگشایی حضوری مدارس

کرونا در ایران
کرونا در ایران

بنا بر گزارش سایتهای حکومتی علیرضا ناجی، رئیس مرکز ویروس‌شناسی دانشگاه علوم پزشکی موسوم به بهشتی در مورد سیاست ضدمردمی بازگشایی حضوری مدارس در دوران پاندمی کرونا گفت: «مطمئناً الآن ما در شرایط مناسبی برای بازگشایی کامل مدارس و دانشگاهها نیستیم، ما باید با توجه به شرایطی که داریم هم‌چنان صبر کنیم و تمام تلاش خود را برای واکسیناسیون سریع‌تر جامعه انجام دهیم».

علیرضا ناجی در ادامه با توجه به بازگشایی مدارس و احتمال شروع پیک ششم کرونا گفت: «احتمالاً تجربه خیلی بدی خواهیم داشت».

وی افزود: متاسفانه به‌دلیل عملکرد نامناسبی که ما در قرنطینه کردن شهرها و ایجاد سکون داریم، هربار که پیک جدید کرونا آغاز می‌شود پیک‌های بلندتری خواهند شد؛ امیدوارم تزریق واکسیناسیون تا آن موقع سرعت بیشتری پیدا کند. اگر ما مداخلات غیردرمانی خودمان را قوی نکنیم و واکسیناسیون را سرعت ندهیم مسئله ادامه دارد.

باید گفت همچنان شیوع ویروس در جامعه بالا است، ما در اتصال پیک چهارم به پنجم هم شاهد بودیم که دامنه‌های بلندی داشتند، چیزی‌که ممکن است برای پیک پنجم و اتصال آن به پیک ششم هم اتفاق بیفتد. بنابراین باید گفت با آغاز فصل سرما و همچنین متاسفانه تصمیماتی که ما در بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها داریم می‌گیریم، و سایر تجمعات دیگری که در برگزاری مراسم‌ها داریم، من فکر می‌کنم احتمالاً ما تجربه خیلی بدی خواهیم داشت.(سایت خبرآنلاین حکومتی ۷آبان)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0955856e-3179-405b-8dc0-e878288203fa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات