728 x 90

عکس سردژخیم ساواک پرویز ثابتی در کنار بچه شاه در تجمع بقایای ساواک و سلطنت در مونیخ، ترکیدن بادکنک دعاوی دموکراسی‌خواهی

عکس سردژخیم ساواک پرویز ثابتی در کنار بچه شاه در تجمع بقایای ساواک و سلطنت در مونیخ
عکس سردژخیم ساواک پرویز ثابتی در کنار بچه شاه در تجمع بقایای ساواک و سلطنت در مونیخ

عکس سردژخیم ساواک پرویز ثابتی

در کنار بچه شاه در تجمع بقایای ساواک و سلطنت در مونیخ، ترکیدن بادکنک دعاوی دموکراسی خواهی

پرده‌های دموکراسی‌خواهی بچه شاه و همدستان با رونمایی مفتضح از سردژخیم ساواک کنار می‌رود

 

اثبات حقانیت اصل پایه‌یی ”نه شاه نه شیخ“ در برابر دید همگان

یکشنبه ۳۰بهمن ۱۴۰۱

 

بچهٔ شاه علاوه بر ادعای وکالت و نمایندگی اکنون زیر فشار افکار عمومی با یک فقره عقب‌نشینی تحمیلی نعل وارونه زده و متقاضی شله‌قلمکار «سلطنت انتخابی» شده است!

 

بچهٔ شاه متقاضی شله‌قلمکار «سلطنت انتخابی» شده است

 

 

پاسخ مجاهدین

به لاف و گزاف مضحک بچهٔ شاه دیکتاتور و دست‌نشانده درباره دموکراسی و حقوق‌بشر در ۲۶دی سالروز اخراج پدرش از ایران در تلویزیون بقایا و زادگان ساواک شکنجه‌گر

لعنت بر خمینی و مرگ بر خامنه‌ای که در اثر کثرت جنایتهایشان کاری کردند که حتی بچه‌شاه هم از ملت ایران طلبکار شده و ارث پدرش را می‌خواهد!

این در حالی است که مجاهدین هنوز هم آثار شکنجه‌های شاه را بر بدنهای خود دارند.

لاف در غربت در بارهٔ دموکراسی و حقوق‌بشر، در شرایطی انجام می‌شود که ورثهٔ ساواک به‌رسم فئودالی بچه شاه را به‌نحو مسخره‌ای هنوز ”شاهزاده“ خطاب می‌کنند که اهانت آشکار به انقلاب ضدسلطنتی و حاکمیت جمهور مردم ایران است. مردمی که شاه خائن را در روز ۲۶دی ۱۳۵۷ برای همیشه به زباله‌دان تاریخ انداختند. شعارهای ”مرگ بر شاه“ توده‌های میلیونی مردم را در جریان انقلاب ضدسلطنتی همه می‌دانند.

امروز هم در جریان انقلاب دموکراتیک نوین، شعار ”مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر“ یک شعار فراگیر برای همه کسانی است که به واقع خواهان سرنگونی رژیم ولایت فقیه و خواهان آزادی و دموکراسی و استقلال هستند

بچه شاه پرسیده است آیا اعضا یا رهبران مجاهدین آمادگی دیالوگ با دیگر نیروهای دموکراتیک را دارند؟ جواب این است که تو را چه به دموکراسی؟

قبل از هر چیز باید دهان خود را از کلمهٔ شاهزاده آب کشیده و سپس جنایت‌های دیکتاتوریهای دست‌نشاندهٔ ارتجاعی و استعماری (شاه و رضاشاه) را یک به یک محکوم کنی.

میلیاردها پول ربوده شده را هم باید به مردم ایران برگردانی.

سپس مرزبندی ملی و تاریخی ایرانیان با شیخ و شاه، ارتجاع و استعمار و مشخصاً دیکتاتوری و وابستگی را قبول کنی.

سپس به ارتباطات دیرین با پاسداران می‌رسیم و این‌که گفتی سپاه و بسیج «اولین نیروی تضمین‌کننده امنیت و ثبات آینده ایران در واقع خودشان هستند» (۲۴آذر ۹۷).

قسمتی از اطلاعیه شماره ۱۲ ارتش آزادیبخش ملی ایران

- «ما نمی‌توانیم (در ایران) به تغییر دست پیدا کنیم بدون این‌که تلاش کنیم که اکثریت این عناصر (سپاه و بسیج) را در طرف خودمان داشته باشیم».

 

سایت گویانیوز ۲۴آذر ۹۷

- «مهمترین مؤلفه در میان تمامی عوامل، نقشی است که نیروهای نظامی و شبه‌نظامی می‌توانند در این گذار ایفا کنند».

- «البته آن کسی که عضوی از سپاه و بسیج است و امروز مثل بقیه ما ناامید شده در آینده نیز جایی دارد، و باید هم داشته باشد. آنها باید جایگاه داشته باشند. آنها باید بدانند که اولین نیروی تضمین‌کننده امنیت و ثبات آینده ایران در واقع خودشان هستند».

- «آنچه که هزینه تغییر را پایین می‌آورد و سطح مشخصی از اطمینان برای دوران گذار و تضمینی برای ثبات پس از تغییرات است، به مشارکت گرفتن نیروهای موجود نظامی و انتظامی است و بدون آنها کار ما به‌مراتب سخت‌تر خواهد بود» (۲۴ آذر ۹۷).

 

از اینجا می‌توان فهمید که چرا بچه شاه در لیست‌گذاری سپاه پاسداران توسط پمپئو و در هلاکت جلاد قاسم سلیمانی، سکوت پیشه کرد، اما اکنون با موج‌سواری به‌طور صوری از لیست‌گذاری سپاه توسط اتحادیه اروپا استقبال می‌کند.

اما تا آنجا که به مجاهدین و مقاومت ایران در جبهه خلق، مربوط است؛ نه شاه نه شیخ، مرزبندی اصلی آنهاست و هرگز حاضر به دیالوگ و مذاکره با این دو طایفهٔ ستمگر نبوده و نیستند و نخواهند بود. این لازمهٔ آزادی و استقلال و آلترناتیو دموکراتیک است. این‌که در قرن بیست و یکم کسی بپذیرد شیخ نماینده خدا و شاه ”موهبت الهی“ و ”سایه خدا“ بر روی زمین است، منتهای ارتجاع و عقب‌ماندگی است.

 

انقلاب دموکراتیک و آزادیبخش، که شاه و شیخ و بقایای آنها بویی از آن نبرده‌اند، همان چیزی است که مجاهدین در نبرد با دیکتاتوری شاه و شیخ در نیم قرن گذشته، سنگین‌ترین بهای خونین را برای آن در بزرگترین و طولانی‌ترین مقاومت سازمان‌یافته در تاریخ ایران پرداخته‌اند.

 

بچهٔ شاه علاوه بر ادعای وکالت و نمایندگی

اکنون زیر فشار افکار عمومی با یک فقره عقب‌نشینی تحمیلی

نعل وارونه زده و متقاضی شله‌قلمکار «سلطنت انتخابی» شده است!

بچهٔ شاه متقاضی شله‌قلمکار «سلطنت انتخابی» شده است

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/52a77beb-1e4d-466f-aff2-4b10feacc9b6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات