728 x 90

عوامل بسیجی و چماقدار خامنه‌ای در جمعه‌بازار تهران شعار مرگ بر بی‌حجاب سر دادند

جمعه بازار تهران
جمعه بازار تهران

عوامل بسیجی و چماقدار خامنه‌ای در جمعه‌بازار تهران شعار مرگ بر بی‌حجاب سر دادند.

انتشار این خبر با موجی از نفرت و انزجار اجتماعی مواجه شد. به‌نحوی که مهدیان مدیرعامل روزنامه حکومتی همشهری با وحشت نوشت این شعار خوبی نیست و افزود: به‌زودی این حجم از نفرت و غیرت دامن مسئولانی که به‌خاطر رأی و قدرت منفعل نشسته‌اند را خواهند گرفت (همشهری آنلاین رژیم ۲۶اسفند ۱۴۰۱).

در همین حال علم‌الهدی، پدر زن رئیسی جلاد و نماینده خامنه‌ای در مشهد بار دیگر خواستار دخالت آتش به اختیار عوامل بسیجی و چماقدار خامنه‌ای تحت عنوان «حرکت مردمی» شد.

آخوند علم‌الهدی روز ۲۶اسفند گفت:

انشاءالله حجاب با یک حرکت مردمی و با یک خواسته عمومی همه مردم یک اصل مستقلی در این کشور و در این جامعه قرار بگیرد و بی‌حجابی و بدحجابی و کشف حجاب در یک اقلیتی واقع بشود که به این ملت و به این جامعه نسبت پیدا نکند نه این‌که دستگاههای امنیتی و اجرایی بخواهند بیایند مقتدرانه مسأله را با عملیات حکومتی حل کنند انشاءالله با همت شما مردم این ارزش بلند و والای اسلامی مسأله عفت و حجاب در این سرزمین جایگزین و زمین‌گیر خواهد شد (سایت هیأت آنلاین رژیم ۲۶اسفند ۱۴۰۱).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/47ea9304-90ff-4000-9c1d-68a9708e5e5d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات