728 x 90

علی مطهری: رئیس‌جمهور نظامی موضوع دخالت‌ها و بی‌اقتداری دولت را تشدید می‌کند

علی مطهری
علی مطهری

علی مطهری در گفتگو با خبرآنلاین رژیم ایده تشکیل دولت نظامی برای نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ رژیم را رد کرد و گفت: رئیس‌جمهور نظامی، بی‌اقتداری دولت را تشدید می‌کند».

علی مطهری نماینده پیشین مجلس ارتجاع که برای نمایش انتخابات ۱۴۰۰ رژیم خود را کاندید کرده‌ است در گفتگو با وبسایت حکومتی خبرآنلاین بر سر جنگ و دعوا برای تصاحب کرسی ریاست جمهوری رژیم به ایده رئیس جمهور شدن سرکردگان سپاه پاسداران حمله کرد و گفت: «رئیس‌جمهور نظامی، بی‌اقتداری دولت را تشدید می‌کند. بعید می‌دانم مردم به نظامی‌ها اقبالی نشان بدهند. ....و چندان خوششان نمی‌آید که یک نظامی در رأس قوه مجریه قرار بگیرد».

وی گفت: «اصلا معنی ندارد یک رئیس‌جمهور نظامی داشته باشیم و شبیه پاکستان و ترکیه قدیم بشویم که با هزار زحمت توانستند دولت را از نظامی‌ها پس بگیرند».

وی افزود: «امروز که بایدن دولت آمریکا را به دست گرفته و شرایط تغییر کرده است معتقدم که بهتر است در ایران یک دولت معتدل روی کار بیاید». (وبسایت حکومتی خبرآنلاین ۱۴اسفند۹۹)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/810a4e68-98e1-4057-bb92-5b653e5d659a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات