728 x 90

علت ناله‌های روحانی در کنفرانس غیرمتعهدها؟!

روحانی در کنفرانس غیرمتعهدها نشان داد که هیچ تعهدی به هیچ دین و آیین و مرامی ندارد. توجه کنید: «جمهوری اسلامی ایران موفق به جلوگیری مؤثر شیوع ویروس در بسیاری از شهرها و مناطق کشور شده! و عملکرد جمهوری اسلامی ایران در زمینه مبارزه و کنترل ویروس در مواردی فراتر از استانداردهای بین‌المللی مورد ارزیابی قرار گرفته است»!

۲روز قبل نمکی، وزیر بهداشت روحانی، در جواب این‌که گفته بود ما از پیشرفته‌ترین کشورهای اروپایی هم جلوتریم گفت: «نسبت تخت ما به ۱۰۰۰نفر جمعیت ۱/۶ است. عقب‌افتاده‌ترین کشور اروپایی ۵برابر ما تخت دارد. نسبت پرستار به تخت در بدترین وضعیت در اروپا و آمریکا ۲ تا ۳برابر ما است».

روحانی رسیدن به مرز «فراتر از استاندارهای بین‌المللی»را نتیجه مدیریت و کارشناسی دولتش می‌داند، مدیریتی که حتی در مجلس آخوندی هم مضحکه شد.

مرادی، عضو مجلس آخوندی از قروه و دهگلان ۱۵اردیبهشت ۹۹: «بزرگترین مشکلی که با آن روبه‌رو هستیم، مدیریت بحران نیست بلکه بحران مدیریت است. در شرایطی که فشارهای اقتصادی کمر مردم را خم کرده است ما حتی نمی‌توانیم حقوق یک ماه کار نکردن‌شان را مدیریت کنیم».

روحانی تلاش کرد با التماس و مظلوم‌نمایی سد تحریم را بشکند تا به‌نام کرونا همه را خرج سپاه و سوریه و سرکوب کند.

صباغیان، عضو مجلس آخوندی ۱۴اردیبهشت ۹۹: «بنام تحریم و به‌نام کرونا همه این‌ها را می‌اندازیم روی دوش اینها ولی واقعاً احساس میشه مدیریتی نیست، شما میوه را ببینید برنج، ماشین، زمین همه اینها داره بیداد می‌کنه اصلاً مردم هم هیچ پناهی ندارند احساس میشه اصلاً کسی نیست».

یک هموطن: «همه کشورهای اروپایی و دنیا بدونن هر نوع تجهیزاتی که به ایران ارسال میشه اینا به مردم ایران نمیدن. پول به اینا ندین اینا پول به مردم نمیدن. پولهای اینارو آزاد نکنین این پولهارو خرج گروه‌های تروریستی می‌کنن. اروپا پول به ایران نده اینها موشک میشه تو قلب کشورهاتون فرود میاد تجهیزات ندین به اینها اینا تجهیزات پزشکی رو خرج کشورهای عربی می‌کنن... سلاح میسازن دنیارو بهم می‌ریزن. اینها پول و تجهیزات نظامی رو برای هر کاری استفاده می‌کنن غیر از رفاه و آسایش مردم ایران پول به اینها ندین اینها دشمن ایرانن».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c27d5aaf-4b7d-4b89-9519-7a54be540aac"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات