728 x 90

عقب‌نشینی حوثی‌ها ازبستن فرودگاه صنعا و فرود ۳هواپیمای سازمان ملل

فرودگاه صنعا
فرودگاه صنعا

به‌دنبال عقب‌نشینی شبه‌نظامیان حوثی از پافشاری خود بر بستن فرودگاه بین‌المللی صنعا ۳هواپیمای متعلق به سازمان ملل متحد موفق شدند در این فرودگاه فرود آیند.

العربیه روز دوشنبه ۶دی نوشت، حوثی‌های وابسته به رژیم ایران از لجاجت خود برای بستن فرودگاه بین‌المللی صنعا عقب نشسته و ۳پرواز سازمان ملل و سازمانهای بین‌المللی در فرودگاه صنعا، بر زمین نشستند.

از این پیش‌تر، سرتیپ ترکی المالکی سخنگوی ائتلاف عربی حمایت از دولت قانونی یمن روز یکشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی، عکس‌هایی را به نمایش گذاشت که استفاده شبه‌نظامیان حوثی وابسته به رژیم ایران از فرودگاه صنعا برای مقاصد نظامی را ثابت می‌کند. این تصاویر هم‌چنین آموزش شبه‌نظامیان حوثی برای پرتاب موشکهای بالستیک از فرودگاه صنعا را نشان می‌داد که شبه‌نظامیان حوثی مشغول آموزش شلیک موشک‌های بالستیک از این فرودگاه هستند.

المالکی در ادامه گفت، عملیات‌های ائتلاف با هدف عدم تأثیر بر امکان ادامه فعالیت فرودگاه و از آن جمله در ارتباط با استقبال از پروازهای سازمان ملل متحد، متمرکز شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/16f76a07-8d16-440d-86f6-5bf4edf7de60"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات