728 x 90

عضو پیشین مجلس ارتجاع: شما نمی‌توانید پارکینگ برخی خودروسازی‌ها را خالی کنید، بعد می‌خواهید فقر را دو هفته‌یی جمع کنید؟

فقر در ایران
فقر در ایران

به‌دنبال دستوردرمانی آخوند رئیسی جلاد مبنی بر براندازی فقر مطلق در عرض دو هفته، که با تمسخر و واکنش‌های فراوانی در درون رژیم مواجه شده است. عضو پیشین مجلس ارتجاع با تمسخر و طعنه به رئیسی نوشت: شما نمی‌توانید پارکینگ برخی خودروسازی‌ها را خالی کنید، بعد می‌خواهید فقر را دو هفته‌یی جمع کنید؟! این واقعاً به سخره گرفتن مردم بود و خیلی خبر بدی بود.

غلامعلی جعفرزاده‌ایمن‌آبادی گفت: اگر قرار بود با دستور فقر جمع شود تا حالا ۶۰۰بار این کار انجام شده بود. شما به هر دانشکده اقتصاد بروید، حتی آنهایی که دیپلم اقتصاد گرفتند، این موضوع را می‌فهمند! آخر ظرف دو هفته فقر جمع می‌شود؟! شما وقتی ظرف چهار دهه نتوانستید این کار را انجام دهید. در این مدت می‌توانید؟‌

وی افزود: شما در مدت هشت ماهه‌ای که آمدید نمی‌توانید دپویی که در گمرک‌ها و بنادرتان وجود دارد را خالی کنید! شما نمی‌توانید پارکینگ برخی خودروسازی‌ها را خالی کنید، بعد می‌خواهید فقر را دو هفته‌یی جمع کنید؟! این واقعاً به سخره گرفتن مردم بود. هر کسی این خبر را خواند، خنده‌اش گرفت! این چه خبری است؟ الآن خیلی جاها آشغال و زباله داریم، دپوی مصالح داریم نمی‌توانیم دو هفته‌یی جمع کنیم؛ دو هفته‌یی فقر جمع شود؟!

جعفرزاده‌ایمن‌آبادی درباره تصمیم مجلس ارتجاع در خصوص ارز ۴۲۰۰ و تأثیرگذاری آن در آینده بر وضعیت اقتصاد و معیشت مردم گفت: متأسفانه دولتها در زمان انتخابات، یکسری شعارهایی می‌دهند که صرفاً شعارهای سیاسی است، حرف‌های غیرکارشناسی می‌زنند و بعد از انتخابات وقتی مسئولیت قبول می‌کنند و با واقعیتها روبه‌رو می‌شوند، در قبال آن شعارها و مطالبات مردمی می‌مانند که چه کاری انجام دهند.

وی گفت: الآن چقدر از مردم به من پیام داده‌اند که آقا در آینده چه خواهد شد؟! تکلیف آذوقه و ارزاق، مواد پروتئینی و سفره ما چه می‌شود؟ البته دیگر اثری از سفره نمانده! مردم واقعاً نگران هستند و مجلس پشت مردم را خالی کرده و پشت آنها نیست (خبرگزاری حکومتی ایلنا ۱۷اسفند).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/44c4fe9d-eac9-425d-ba6d-e43a997ed097"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات