728 x 90

عضو مجلس رژیم: سردرگمی دولت رئیسی برای حذف دلار ۴۲۰۰تومانی و افزایش اخذ مالیات

پزشکیان عضو مجلس رژیم
پزشکیان عضو مجلس رژیم

پزشکیان عضو مجلس رژیم گفت:

شیوه رئیسی برای حذف دلار ۴۲۰۰تومانی و افزایش اخذ مالیات، با توجه به فشارهایی که در حال حاضر متوجه زندگی مردم است احتمال دارد وضعیت را از آنچه هست بدتر کند

وی در مجلس ارتجاع ضمن اذعان به این‌که جمهوری اسلامی سرمایه اجتماعی خود را از دست داده، هشدار داد: «این‌که دلار ۴۲۰۰تومانی را حذف کنند و به هر فرد ۱۰۰هزار تومان بدهند راه‌حل درستی نیست».

او خطاب به مسئولان رژیم گفت مگر نمی‌گفتید برجام را «پاره» و سفره مردم را هم «رنگین» می‌کنیم؟ پس برجام را پاره و سفره مردم را هم رنگین کنید!

وی با هشدار درباره افزایش قیمت دارو در صورت حذف دلار ۴۲۰۰ تومانی در بخش دارو گفت: «اگر یارانه دارو حذف شود هم در تجهیزات مصرفی و هم داروهای که به دست مردم خواهد رسید قیمتها کمرشکن خواهد بود. در ظاهر سه تا پنج درصد داروهای مصرف داخل وارداتی است اما برای ۹۷درصد داروهای تولید داخل، مواد اولیه از خارج از کشور وارد می‌شود. اگر این ارز برای دارو حذف شود هم قیمت داروهای تولید داخل و هم داروهای وارداتی بالا می‌رود و قیمتها غیرقابل کنترل خواهد بود».

 

وی افزود: «با توجه به فشارهایی که در حال حاضر متوجه زندگی مردم است و روندی که وجود دارد احتمال این‌که با حذف ارز ۴۲۰۰تومانی و نحوه جذب مالیات‌ها، وضعیت بدتر از این هم شود وجود دارد» (خبرگزاری حکومتی عصر ایران ۵دی).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e939f256-b511-4c53-8a14-1479f06f0ca0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات