728 x 90

عضو مجلس ارتجاع: فروپاشی اقتصادی قابل پیش بینی بود

فروپاشی در انتظار اقتصاد ایران
فروپاشی در انتظار اقتصاد ایران

همراه با بحرانی‌تر شدن وضعیت اقتصاد رژیم، مهره‌های ریز و درشت نظام ناچار به اعتراف شده‌اند و توان مخفی کردن روند فروپاشی اقتصادی نظامشان را ندارند.

 

محمدرضا منصوری عضو مجلس ارتجاع به فروپاشی اقتصادی اعتراف کرد و آن را طبیعی و قابل پیش‌بینی دانست. وی که با خبرگزاری حکومتی ایسنا مصاحبه می‌کرد گفت: این کارهایی که ما با اقتصاد ایران کردیم اگر با اقتصاد آلمان هم می‌شد آنجا را هم نابود می‌کرد. هر چقدر که درمی‌آوریم، خرج می‌کنیم.

 

خاطرنشان می‌شود سازمان شفافیت بین‌الملل، رژیم آخوندی را از نظر فساد داخلی در ردیف فاسدترین کشورهای جهان معرفی کرد.

 

نماینده مردم ساوه و زرندیه با بیان این‌که در این ۲۰سال آنهایی که بلد بودند خوردند و زدند و بردند، سیاست‌های اقتصادی در ایران را تا حدی غلط دانست که حتی می‌تواند اقتصاد قدرتمندی مانند اقتصاد کشور آلمان را نابود کند.

 

این مهره رژیم در ارتباط با چپاول و بی‌عدالتی که رژیم آن‌را گسترش داده گفت: «روزی پول‌های بی‌حساب ‌و کتاب فریز خواهند شد، باید مدیران دولتی را که سالم نیستند، پیدا کرد و اگر فساد بیرون رانده شود عدالت هم به جامعه بازمی‌گردد».

 

درآمدهای اصلی رژیم که عمدتاً از طریق فروش نفت به‌دست می‌آید صرف صدور تروریسم در کشورهای همجوار می‌شود. صدور تروریسم که تا کنون میلیاردها دلار را از سفره مردم ایران ربوده و صرف حمایت مالی و تسلیحاتی از شبه‌نظامیان و گروه‌های تروریستی شده، در کنار چپاول‌های نجومی سران رژیم عامل اصلی فقر و بیکاری میلیونها ایرانی و افزایش بی‌سابقه نرخ تورم شده است.

 

صندوق بین‌المللی پول پیش‌بینی کرده است که در ایران تحت حاکمیت آخوندها تولید ناخالص داخلی به منفی ۳.۶درصد خواهد رسید، قیمت ها بالا خواهند رفت و تورم می‌تواند بسته به سطح تحریمها به ۳۵تا ۴۵درصد نیز برسد.

 

اعتراف نظام به فقر مردم

خبرگزاری حکومتی تسنیم ۲۵خرداد۹۷گزارشی از گرانی و وضعیت وخامت‌بار اقتصادی کارگران در ایران آخوند زده درج کرده که قابل تأمل است. در این گزارش اذعان شده است که ۸۳درصد از کارگران ایرانی زیر خط مرگ زندگی می‌کنند.

این گزارش از قول نماینده کارگران در شورای عالی کار رژیم می‌نویسد: «با اشاره به این‌که ۸۳درصد کارگران زیر خط مرگ زندگی می‌کنند، پیش‌بینی می‌کنیم که تا اول مرداد ماه شاهد تورم تولیدکننده بر مصرف کننده باشیم.»

 

این گزارش ادامه می‌دهد: «در سه ماه سال جاری قیمت تمام اقلام خوراکی و غیرخوراکی تا حدی افزایش یافته است که کمتر کسی را مشاهده می‌کنیم که گله از این شرایط نداشته باشد؛ در این میان کارگران قشری هستند که بیشتر از سایر مردم این گرانیها را در سبد معیشت خود حس می‌کنند و وضعیت نگران‌کننده است و ادامه روند قیمت ها در بازار این پیش‌بینی را به‌دنبال دارد که در نیمه دوم سال جاری اشک مردم برای تأمین هزینه‌های زندگی در می‌آید.»

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3d6df386-cad0-4cf3-83fc-d312ebbc815b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات