728 x 90

عضو مجلس ارتجاع: شنیده شدن صدای شکستن استخوان‌های مردم

فقر در ایران
فقر در ایران

علی رضایی عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ رژیم به وضعیت فاجعه‌بار معیشتی و مردم تحت حاکمیت آخوندی اعتراف کرد و گفت: «مرکز آمار، خط فقر را ۱۲میلیون اعلام کرده است در حالی که بسیاری از طبقات ضعیف جامعه با یارانه ۴۵هزار تومانی و حقوق روزمزد، معیشت خانواده را تأمین می‌کنند. طبقه ضعیف جامعه از بین رفته است و در حال حاضر فشار روی طبقه متوسط است و این طبقه هم در آستانه شکست قرار دارد».

وی افزود: واقعیت‌ها باید به مردم گفته شود و انقباضی و یا انضباطی بودن بودجه دردی از مشکلات مردم دوا نمی‌کند زیرا مردم انتظار دارند که وضع تولید، اشتغال و معیشت آنها بهبود یابد و هر بودجه‌ای که به بهبود معیشت مردم کمک نکند، ۲ ریال هم نمی ارزد.

او تصریح کرد: ایران، کشور ضعیفی نیست؛ ما طلا، نفت و معادن بسیاری داریم پس کشور نباید اینگونه اداره شود اما متاسفانه فساد، رانت و تبعیض در کشور حاکم است و مشکل جوامع جهان سوم، فقر و فساد و از همه مهمتر تبعیض است درحالی که اگر منابعی هست باید برای همه باشد و نهادهای حمایتی با این حجم منابع باید بگویند که چه خدمتی به طبقات ضعیف جامعه کردند؟ این درست نیست که صدای شکستن استخوان‌های مردم را بشنویم اما توجه نکنیم. (سایت حکومتی شفقنا ۱۵دی)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/01211879-c9fc-42ba-bf44-481f2d178d46"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات