728 x 90

عضو مجلس ارتجاع: در چابهار آب سهمیه‌بندی است و هفته‌ای یکبار آب به مردم داده می‌شود

هوتک در سیستان و بلوچستان
هوتک در سیستان و بلوچستان

معین الدین سعیدی عضو مجلس ارتجاع از سیستان و بلوچستان در جلسه روز سه‌شنبه اول تیر مجلس ارتجاع به وزیر نیروی رژیم گفت: روستاهایی کنار اقیانوس هستند اما دریغ از یک متر لوله‌کشی آب برای آنها! وعده‌ها بسیار است، اما دریغ از عمل! سیستان در حال خشک شدن است. در چابهار آب سهمیه‌بندی است و هفته‌ای یکبار آب به مردم داده می‌شود. با این وضیعت بالاترین قیمت دریافتی آب از مردم در چابهار و کنارک است.

جناب وزیر، من و شما و رئیس جمهور ولنجک نشین، تنها در دوش روزانهٔ خود ۲۰۰لیتر آب مصرف می‌کنیم. اما سرانة‌ مصرف مردم سیستان و بلوچستان برای همة‌ کارهایشان، از شرب تا شستشو تنها ۱۵لیتر است. عمر کودکان سیستان و بلوچستان در صف‌های طولانی آب تلف شد.

از هر ۱۰کودک سیستان و بلوچستان اگر بپرسید آرزویت چیست؟ ۸ تن حرفی برای گفتن ندارند، چون رویایی ندارند. سال گذشته پس از سفر قالیباف پروژه‌های خوبی تعریف شد، اما بعد از چند ماه همة‌ پروژه‌ها تعطیل شد.

وی همچنین گفت: در یک نامه شاخص بهره‌مندی از آب شرب سالم در شهرستان چابهار ۴۸درصد عنوان شده، در یک نامه دیگر به فاصله ده روز شاخص مذکور ۲۸/۴، گر مسلمانی از این است که حافظ دارد وای اگر از پس امروز بود فردایی. کاش آن آب هوتک را در هیأت دولت نوش جان می‌فرمودید. از درد سخن گفتن و از درد شنیدن با مردم بی‌درد ندانی که چه دردی ست...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8f998cfe-2dfd-4efc-957b-9662f0642753"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات