728 x 90

عرب نیوز: مخالفان ایرانی به طرح بلژیک برای آزاد کردن چهار تروریست محکوم به ایران اعتراض کردند

وکیل ریک ون روسل و فرزین هاشمی
وکیل ریک ون روسل و فرزین هاشمی

سایت عرب نیوز پنجشنبه ۱۶تیر ضمن انعکاس تظاهرات ایرانیان علیه معامله شرم‌آور دولت بلژیک با رژیم آخوندی نوشت مخالفان ایرانی به طرح بلژیک برای آزاد کردن چهار تروریست محکوم به ایران اعتراض کردند. شیکاگو: صدها ایرانی-آمریکایی مقیم خارج از کشور در مقابل سفارت بلژیک در آمریکا علیه طرح آزادی چهار ایرانی محکوم به تلاش برای کشتن غیرنظامیانی که در کنفرانس ضدایرانی در سال۲۰۱۸ شرکت کرده بودند، تظاهرات کردند... . اعتراضات علیه آزادی و بازگشت برنامه‌ریزی شده این افراد به ایران نیز در پاریس، نزدیک محل بمب‌گذاری مورد نظر، و در سایر شهرهای اروپایی برگزار شده است.

معترضان نسبت به طرحی که از تصویب اولیه قوه مقننه بلژیک برخوردار شده است، اعتراض کرده و به‌سرعت توسط ۱۳ عضو کنگره آمریکا در نامه‌یی به الکساندر دی کرو، نخست‌وزیر بلژیک و سازمان جوامع ایرانی آمریکایی محکوم شد. رندی وبر، نماینده جمهوریخواه تگزاس در کنگره گفت: «از این‌که فهمیدم دولت بلژیک با دولت اصلی حامی تروریسم در جهان توافق کرده و قصد دارد تروریست‌های ایرانی را به ایران بازگرداند تا اقدامات تروریستی بیشتری را طراحی کنند، شوکه شدم». من از همکارانم می‌خواهم که به من بپیوندند تا زنگ خطر این به‌اصطلاح ترتیبات را به صدا درآورند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9519739d-1fce-4999-9c71-4dbc2dcf2394"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات