728 x 90

ظهره‌وند سفیر سابق رژیم در ایتالیا: احضار سفیر ایتالیا اقدام درستی بود و باید انجام می‌شد

ظهره‌وند سفیر سابق رژیم در ایتالیا
ظهره‌وند سفیر سابق رژیم در ایتالیا

ظهره‌وند سفیر سابق رژیم در ایتالیا:

احضار سفیر ایتالیا اقدام درستی بود و باید انجام می‌شد

ضرورت دارد پیامدهای همکاری با مجاهدین به‌عنوان هشدار

به دولت این کشور اعلام شود

 

خبرگزاری حکومتی ایمنا ۴ مرداد ۱۴۰۲:

ظهره‌وند سفیر سابق نظام ‌در ایتالیا: درباره اقدام اخیر پارلمان ایتالیا برای دعوت مریم رجوی اظهار کرد: به نظر من ایتالیایی‌ها به دو دلیل دچار این اشتباه راهبردی شدند، یکی به‌دلیل این‌که بخش‌های مربوط به سفارت ما باید بهتر کار کنند و آنها را توجیه کنند.

نکته دوم این است که دولت ایتالیا یک دولت راست است، هم‌چنین در حال حاضر نخست‌وزیر ایتالیا یک زن است و آنجا در راستای موضوعات مربوط به زنان فعالیت زیادی صورت گرفته است. به همین دلیل به‌خاطر نبود شناخت لازم نسبت به ایران و غفلتی که صورت گرفته است، مجاهدین به‌راحتی در پارلمان ایتالیا نفوذ و زمینه را برای این اتفاق فراهم کرده‌اند.

امروز ضرورت دارد تعامل رسانه‌های داخلی با مطبوعات ایتالیا افزایش پیدا کند و پیامدهای همکاری با مجاهدین به‌عنوان هشدار به دولت این کشور اعلام شود،

احضار سفیر ایتالیا اقدام درستی بود و باید فارغ از این‌که تا چه اندازه بازدارنده است، انجام می‌شد، ایران در گذشته با ایتالیا روابط اقتصادی بالایی داشته است که در حال حاضر ندارد، این عامل مهمی در روابط دیپلماتیک دو کشور است، در صورت غفلت از این مسأله، همه‌چیز بر مباحث سیاسی و رسانه‌یی متمرکز می‌شود و در سایه این موضوعات، دشمن از این خلأ سوءاستفاده می‌کند و اتفاقی مانند حمایت پارلمان ایتالیا از ‌ مجاهدین رخ می‌دهد.

در همین راستا باید نظام کار جدی‌تری در حوزه دیپلماسی رسانه‌یی، گفتگو با وزارت‌خارجه و بخش‌های مربوطه ایتالیا داشته باشد تا بتواند از این قبیل فرصت‌طلبی دشمنان جلوگیری کند.

( خبرگزاری ایمنا متعلق به شهرداری اصفهان ۴مرداد)

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/727317ae-48ba-4890-a99f-892524a8229d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات