728 x 90

طعنه روزنامه جمهوری به رئیسی: دولت لایحه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را پس گرفت

تجمع اعتراضی بازنشستگان
تجمع اعتراضی بازنشستگان

روزنامهٔ حکومتی جمهوری روز چهارشنبه ۲۰بهمن، به وعده‌های رئیسی، از جمله طرح همسان سازی طعنه زد و نوشت: مثل کسی هستیم که به چاه افتاده و دستش از همه جا کوتاه است. منتظر می‌مانیم تا ببینیم لایحهٔ دولت رئیسی چه انقلابی در سفره و زندگی بازنشستگان ایجاد می‌کند. آیا (باز هم) ناامیدمان نخواهد کرد؟

این روزنامه نوشت: خبرگزاریها گزارش دادند دولت در نامه‌یی خطاب به مجلس شورای اسلامی که امضای رئیسی را پای خود دارد، ۱۶ لایحه دولت دوازدهم از جمله "لایحه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان" را پس گرفته است.

جمهوری با اشاره به فرصت‌طلبی نمایندگان مجلس آخوندی نوشت: همین مجلس بود که با ۲۰۹ امضا از دولت دوازدهم می‌خواست برای معیشت بازنشستگان و همسان‌سازی حقوق‌شان کاری بکند. همین مجلس است که چون دولت عوض شد، نه تنها دنبال امضای ۲۰۹نفره خود را نگرفت که در برابر باز پس‌گیری لایحه توسط دولت رئیسی، هیچ کاری نکرد.

جمهوری باز هم با طعنه نوشت: به بازنشستگان باید گفت، منتظر لایحه همسان‌سازی نباشید. این تنور خاموش است. نانی در آن پخته نمی‌شود برای سفره کوچک شما.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a90647ce-3007-42f5-89ab-5b2914c7d0ae"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات