728 x 90

طرح قانونگذاران آمریکایی برای ابطال ویزای فرزندان مقامات رژیم ایران در آمریکا

کنگره آمریکا
کنگره آمریکا

المانیتور روز ۲۸آذر در مطلبی درباره لایحه دو حزبی قانونگذاران آمریکایی برای ابطال ویزای فرزندان مقامات رژیم ایران یا جلوگیری از ورودشان به خاک آمریکا نوشت: لایحه دو حزبی ویزای آمریکا برای فرزندان مقامات ایرانی را هدف قرار می دهد.
هدف از قانون جدید اعمال فشار بر مقامات ایرانی و اعضای خانواده آنها با ممانعت از ورود آنها به آمریکا است.
المانیتور دریافته است که با ورود اعتراضات سراسری در ایران به ماه چهارم خود، پیشنهاد جدیدی از سوی قانونگذاران آمریکایی نه تنها مقامات ایرانی مسئول سرکوب، بلکه فرزندان آنها را نیز هدف قرار می دهد.
این قانون که توسط نمایندگان جو ویلسون (R-S.C.)، جاش گاتهایمر (D-N.J.)، کلودیا تنی (R-N.Y.) و ویسنته گونزالس هدایت می شود قرار است هرگونه ورود آخوندها و فرزندان آنها را به آمریکا را باطل می کند.
به وزیر خارجه آمریکا دستور می دهد تا بررسی کند که آیا گروه گسترده ای از مقامات ایرانی – از جمله اعضای سپاه پاسداران، دفتر ولی فقیه و نیروی انتظامی و اعضای نزدیک خانواده آنها در این کشور حضور دارند یا خیر. ویزاهای آمریکا را در اختیار داشته باشند یا برای آن درخواست داده باشند.
به وزیر امور خارجه آمریکا دستور می دهد تا بررسی کند که آیا گروه گسترده ای از مقامات رژیم ایران از جمله اعضای سپاه پاسداران، دفتر ولی فقیه و نیروی انتظامی و اعضای نزدیک خانواده آنها در این کشور حضور دارند یا خیر و اینکه اینها ویزای آمریکا را در اختیار دارند یا برای آن درخواست کرده اند.
طبق این لایحه، هرگونه روادید صادر شده برای افرادی که معیارهای بخش 7031 (ج) قانون بودجه سالانه وزارت خارجه را دارند باید باطل شود.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9ca33021-c763-4777-9334-1ba1406e0064"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات