728 x 90

صدای ناآشنا

تلویزیون رژیم ۵آبان: «معترضان عراقی ابتدا خواستار بهبود سطح خدمات عمومی و ایجاد شغل و مبارزه با فساد بودند اما اکنون صداهایی ناآشنا از بین مردم برای ساقط کردن دولت رسمی به‌گوش می‌رسد».

صدای ناآشنا چیست؟

این صدای خشم و نفرت مردم ایران و عراق و لبنان و زنجیره‌ای از صداهای آشناست.

در لبنان بعد از میلیاردها دلار هزینه برای تثبیت حسن نصرالله و حزب‌الشیطان صدایی ناآشنا تعادل پاسداران را برهم‌ زد. صدایی که می‌گفت در لبنان همه حاکمان فاسدند، حزب‌الله و نصرالله فاسدند.

تلویزیون رژیم ۵آبان: «الآن ناگهان ما یکی دو روز است می‌بینیم شعارها یک شعاری روی توئیتر گذاشتند گفتند که کل یعنی کلاً یعنی همه یعنی همه همه فاسد هستند یعنی حزب‌الله هم فاسد است، سید حسن هم فاسد است، میشل عون هم فاسد است»؟

صبح دوشنبه ۶آبان تلویزیون العربیه در خبری با عنوان شروع تظاهرات دانشجویی در شهرهای عراق از خیزش سپیدجامگان و رویش نسلی نو در انقلاب خبر داد. این همان « توطئه بزرگ» و تداوم قیام در ۹استان عراق است که ارکان نظام آخوندی را به‌لرزه درآورده است.

میرابیان:‌ «تمام حوادث بین بغداد تا بصره هست تمام این اتفاقات کشته‌ها و زخمیها بین بغداد تا بصره هست یعنی ۹استان... به‌نظر می‌رسد حجم توطئه خیلی بزرگ است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/53f1a78e-9b02-4f16-9068-b099c3b84582"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات