728 x 90

صباغیان بافقی عضو مجلس ارتجاع: گرگها و سلطانهای شکر و مرغ و روغن و فولاد در حال دریدن و قطعه قطعه کردن مردم هستند

صباغیان بافقی عضو مجلس ارتجاع
صباغیان بافقی عضو مجلس ارتجاع

محمدرضا صباغیان بافقی در جلسه علنی مجلس ارتجاع امروز ۲۲خرداد درباره گران شدن کالاها و خوراکیها و در وحشت از وضعیت انفجاری جامعه خطاب به رئیسی جلاد گفت: امروز گرانی در حال خرد کردن استخوانهای نحیف خانواده‌های ضعیف حتی خانواده‌های متوسط است امری که هرگز مسئولان و کسانی که حقوق و پرداخت مناسب دارند درک نخواهند کرد. به زبان عامیانه خودمان سواره از پیاده خبر ندارد.

وی افزود خطاب به رئیسی جلاد گفت: امروز گرانیها دخل مردم را داره در می‌آورد شما در برنامه‌های خود شعار وضعیت بهتر اقتصادی را دادید. امروز وضعیت اقتصادی مردم بدتر شده ما ارز را داریم می‌بینیم، قیمت طلا قیمت خوراکیها و کالاها را داریم می‌بینیم، اگر واقعاً این گرانی موقتی است بیایید با مردم صحبت کنید، زمان مشخص کنید، ولی امروز متأسفانه هر روز وضعیت اقتصادی مردم مشکلات مردم داره بدتر میشه، گرگ‌هایی در بین دستگاههای دولتی و دستگاههای نظارتی نفوذ کردند و در حال دریدن مردم هستند هر چه مردم را می‌درند و قطعه قطعه می‌کنند دستگاههای مسئول و ناظر چشم خود را می بندند. این گرگها و این سلطانهای شکر و مرغ و روغن و فولاد و غیره تا اعدام نشوند مبارزه با فساد و اختلاس و گرانی حرف است.

 

 باید مردم در این شرایط سخت اقتصادی هر روز یکی از این سلاطین را بالای دار ببینند. مشکل مشکل نظارت است نظارت هم مشکلش تعارض منافع هست که متأسفانه در همه جا وجود دارد تعارض منافع است، که متروپل را خراب می‌کند تعارض منافع است که دیروز پلاسکو را خراب کرد سوزاند، تعارض منافع است که جوجه‌ها را به گودال‌هایی می‌برد برای کشتار برجها و تراکم فروشیها، همه اینها مال تعارض منافع است و متأسفانه در طرح‌های شما خبری از این نیست مبارزه نیست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/782743f9-0fa8-4074-9f4a-e22f00e00345"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات