728 x 90

شکست فرار شش تروریست وابسته به رژیم ایران از بحرین

وزارت کشور بحرین
وزارت کشور بحرین

وزارت کشور بحرین طی بیانیه‌یی اعلام کرد، نیروهای امنیتی این کشور طرح برنامه‌ریزی شده برای فراری دادن ۶متهم به اقدامات تروریستی را با شکست مواجه کرده است.

بر اساس این بیانیه این ۶تن با همآهنگی فردی در داخل ایران قرار بود از طریق قایقی که برای این منظور آماده شده بود، از بحرین فرار و به ایران بروند.

در این بیانیه آمده است این شش تن با رژیم ایران در ارتباط بوده‌اند.

 

به گفته وزارت کشور بحرین با تلاش نیروهای این وزارتخانه همه افرادی که به همکاری با این افراد و تهیه امکانات از مخفی کردن آنها تا برنامه‌ریزی برای فراری دادن آنها مورد شناسایی و دستگیر شدند. پرونده این افراد بازداشت شده پس از تحقیق و بررسی در بخش دادرسی کیفری و طی کردن مراحل قانونی دیگر جهت محاکمه آنها به دادستان کل تحویل داده می‌شود.

 

بیشتر بخوانید

محکومیت ۶۰تن از عوامل سپاه پاسداران در بحرین

دادگاهی در بحرین ۶۰تن از عوامل سپاه پاسداران در این کشور را به‌دلیل برنامه‌ریزی برای انجام عملیات تروریستی، به اعدام و حبسهای طولانی‌مدت محکوم کرد.بنا‌ به اعلام دادگاه بحرین اتهام این افراد نقل و انتقال مواد منفجره، اسلحه و مهمات عنوان شده است. بنا‌ به اظهار دادستانی بحرین این افراد با اعضای گروه در ایران و عراق در ارتباط بودند. به‌گفته دادستانی بحرین سرکرده این گروه که به آلمان فرار کرده، سفر اعضای آن به مراکز آموزش نظامی سپاه پاسداران در ایران را برنامه‌ریزی کرده بود.

 

آمریکا یک گروه وابسته به رژیم ایران در بحرین را در لیست تروریستی قرار داد

آمریکا به‌منظور فشار به رژیم ایران، یک گروه شبه‌نظامی در بحرین را که وابسته به رژیم ایران است به‌عنوان یک سازمان تروریستی نامگذاری کرد.

 

خبرگزاری آسوشیتدپرس ۱۰ژوییه ۲۰۱۸– ۱۹تیر۹۷

ناتان سِیلز(Nathan Sales) هماهنگ‌کننده ضدتروریسم در وزارت‌خارجه آمریکا طی اطلاعیه‌یی نامگذاری تروریستی را اعلام کرد و گفت تیپهای العشتار گروهی از تروریستهای تحت حمایت رژیم ایران است که از طرف یک رژیم فاسد دست به‌قتل افراد می‌زند.

 

این گروه از مسئولیت شماری از بمب‌گذاریها و حملات در بحرین از جمله کشتن دو مأمور پلیس را برعهده گرفته است.

نامگذاری این گروه آمریکاییها یا شرکتهای آمریکایی را از معاملات با آن منع می‌کند و جدیدترین اقدامی است که دولت ترامپ برای افزایش فشار بر تهران به‌دنبال خروج از برجام انجام داده است.

آمریکا آماده می‌شود تا تحریمها علیه رژیم ایران از جمله تحریمهای ثانویه را از سر بگیرد با این هدف که صدور نفت ایران را به‌شدت محدود بسازد

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d8d04e0f-bdca-4cdb-81ee-d60dec68ca63"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات