728 x 90

شعار قیام‌کنندگان عراقی در تظاهرات: «نه به مزدوران، نه به خائنین و نه به رژیم ایران»

مسدود کردن مسیرها توسط تظاهرکنندگان عراقی در شهرهای جنوبی عراق
مسدود کردن مسیرها توسط تظاهرکنندگان عراقی در شهرهای جنوبی عراق

قیام‌کنندگان عراقی در تظاهرات خود در بغداد و سایر شهرها شعار «نه به مزدوران، نه به خائنین و نه به رژیم ایران» را طنین ‌انداز کردند. آنان در بصره، میسان و قادسیه خشم خود را از کاندیداتوری اسعد العیدانی توسط عوامل رژیم آخوندی ابراز کردند.

 

تظاهر کنندگان در میدان وثبه بغداد با مأموران سرکوبگر حکومتی درگیر شدند. مأموران برای پراکنده کردن آنها از گلوله جنگی و گاز اشک‌آور استفاده کردند. به گزارش اسکای نیوز یک تظاهرکننده کشته شد.

تظاهر کنندگان عراقی خامنه‌ای جنایتکار و پاسدار قاسم سلیمانی را عامل قتل تظاهر کنندگان معرفی کردند و خشم خود را نسبت به آن ابراز کردند.

 

به گزارش اسکای نیوز یک مقام کمیساریای حقوق‌بشر فاش ساخت: ‌تاکنون ۱۶۶تن از تظاهر کنندگان عراقی از میدانهای اعتراضات ربوده شده‌اند. ایادی محلی رژیم ایران پشت این آدم‌رباییها قرار دارند.

تظاهر کنندگان عراقی معتقدند هدف از موج ترورها و آدم‌رباییها ساکت کردن صداهایی است که علیه فساد و دخالت‌های رژیم ایران در عراق برخاسته است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/62e0f533-61fd-41bf-ae1f-1f24272249b8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات