728 x 90

شرکت مرک: موفقیت چشمگیر قرص ضدکرونا با کاهش ۵۰درصدی موارد بستری در میان مبتلایان

قرص ضدکرونای شرکت داروسازی مرک
قرص ضدکرونای شرکت داروسازی مرک

شرکت داروسازی مرک می‌گوید، قرص تولید این شرکت در آزمایش‌های بالینی توانسته میزان موارد بستری در افرادی را که به ویروس کرونا مبتلا هستند تا ۵۰درصد کاهش دهد.
یورونیوز روز جمعه ۹مهر به‌نقل از شرکت مرک نوشت: در صورتی که در مراحل بعدی نیز کارآیی این دارو به اثبات برسد، پیشرفت بزرگی در مسیر کنترل همه‌گیری کرونا حاصل شده است.
این شرکت با انتشار گزارشی از نتایج تحقیقات خود تأکید کرد، نتیجه برای کسانی که به بیماری مبتلا شده‌اند صادق است. این مطالعه روی ۷۷۵فرد بزرگسال مبتلا به کووید۱۹ با علائم خفیف و یا متوسط، صورت پذیرفته و نتایج امیدوار کننده‌ای به دست آمده است.
این شرکت اعلام کرد، برای دریافت مجوزهای لازم از مراکز مربوطه در آمریکا برای تولید این دارو اقدام خواهد کرد. داروی خوراکی تولید شرکت مرک به نام مولنوپیراویرنام دارد.


شرکت مرک هم‌چنین اعلام کرد، هیچیک از کسانی که داروی این کمپانی را مصرف کرده‌اند جان خود را از دست نداده‌اند این در حالیست که در گروه دیگر، ۸مرگ به ثبت رسیده است.
دکتر دین لی، نایب‌رئیس آزمایشگاههای تحقیقاتی مرک به آسوشیتدپرس گفت: این دارو از آنچه فکر می‌کردیم موفق‌تر و اثرگذارتر عمل کرده است. وقتی شما پس از مصرف یک دارو شاهد کاهش ۵۰درصدی میزان بستری شدن و مرگ و میر هستید، این یعنی یک اثر بالینی قابل توجه به ثبت رسیده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/657e93c6-cf85-45d6-a4e7-0803d1730415"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات