728 x 90

شرق الاوسط: نبردها به داخل ایران به سر اختاپوس کشیده شده است

حمله پهپادی به تاسیسات نظامی رژیم در اصفهان
حمله پهپادی به تاسیسات نظامی رژیم در اصفهان

روزنامه شرق الاوسط ۱۹بهمن، در مطلبی با عنوان سر اختاپوس، به ضعف و ضربه‌پذیری رژیم ایران به‌ویژه بعد از شروع اعتراضات و خیزش سراسری مردم اشاره می‌کند که دیگر توان رویارویی را از دست داده است و سمت و مسیر فروپاشی کامل را در پیش گرفته است.

الشرق الاوسط در مورد حملات پهپادی به تأسیسات نظامی رژیم نوشت:... در حمله اخیر که در اصفهان انجام شد، رژیم ایران اسراییل را متهم کرد و موساد اسرائیل، بدون هیچ ابهامی اعلام نمود که در واقع آخرین حمله توسط هواپیماهای اسراییلی انجام شد و این اولین حمله نبود.
در ادامه این مطلب با اشاره به مختصات کنونی رژیم ایران به‌لحاظ داخلی و منطقه‌ای آمده است: بدین ترتیب نبردها به داخل ایران یا به عبارتی به سر اختاپوس کشیده شد و بازوهایش به‌حال خود رها شدند تا از درون دچار فروپاشی اقتصادی شده و از درون فرو بریزد. اما شرایط جناحهای وابسته به اختاپوس رژیم ایران خبر از فروپاشی کامل در لبنان، عراق و سوریه می‌دهد، جایی که ارزش واحد پول از استاندارد خارج شده است و همین امر دبیرکل «حزب‌الله» را مجبور کرد تا علناً از کشورهای حاشیه خلیج گدایی کند.
این یک استراتژی جدید است که نه توسط اف-۱۵ ها، نه توسط تانک‌های آبرامز یا لئوپارد و نه حتی توسط پاتریوت قابل تصمیم‌گیری نیست. این یک استراتژی بلندمدت و کم‌ضرر است. اما تأثیر آن بسیار فراتر از یک رویارویی نظامی است. این الگویی برای جنگهای آینده است. از راه دور هدایت می‌شود و با کنار گذاشتن بازوها سر را هدف قرار می‌دهد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/745a5f94-65d6-47e6-adc1-6cd36a6c8f5a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات