728 x 90

سیم کارت بدون فیلتر ۹۰میلیون تومان، اینترنت در ایران تحت حاکمیت آخوندی کالای لوکس شد

سیم کارت
سیم کارت

بنا بر گزارش رسانه‌های حکومتی سیم کارت بدون فیلتر در بازار ۹۰میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

سایت حکومتی عصر ایران در گزارشی در این رابطه نوشت: «اینترنت این روزها به یک کالای لوکس بدل شده است. نرخ این سیم کارتهای بدون فیلتر در بازار نجومی است، به‌گونه‌یی که این سیم کارتها در بازه قیمتی ۱۰ تا ۹۰میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

پس از صرف هزینه‌های نجومی برای استفاده از فیلترشکن‌ها در راستای دور زدن فیلترینگ، نوبت به سیم کارت‌های بین‌المللی رسیده است که این روزها توسط کاربران ایرانی در بازار به قیمت ۱۰ تا ۹۰میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند.

فیلترشکن‌ها همواره پاسخگوی نیاز کاربران ایرانی نیستند و قطع و وصل آنها خطرات زیادی را برای تجار به همراه دارد، گزینه‌یی که این روزها روی میز کاربران ایرانی قرار گرفته است، سیم کارت‌های بین‌المللی است. سیم کارتهایی فیزیکی که به‌گفته فروشندگان این محصول، آنها در ایران و سایر کشورهای جهان به غیر از کره‌شمالی قابلیت آنتن‌دهی و استفاده دارند.

این سیم کارتها برای تأیید هویت «verifying» در سایتهایی که کاربران ایرانی را تحریم کرده‌اند، مانند صرافی‌های ارز دیجیتال و یا برخی وبسایتها و یا استفاده از چت بات‌های هوش‌مصنوعی استفاده می‌شوند؛ استفاده اصلی این سیم کارتها در سفرهای خارجی است اما این روزها به راهی برای دور زدن تحریم‌ها و فیلترینگ تبدیل شده‌است، چرا که می‌توان با تغییر IP اینترنتی که از آن استفاده می‌شود، فیلترینگ را دور زد.

با این حال نرخ این سیم کارتها در بازار نجومی است، به‌گونه‌یی که این سیم کارتها در بازار به قیمت ۱۰ تا ۹۰میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند؛ علاوه بر این شارژ این سیم کارتها نیز به نوبه خود هزینه هنگفتی را روی دوش کاربران ایرانی می‌گذارد و مبلغ پرداختی برای شارژ سیم کارت‌های بین‌المللی شامل قیمت دلار حواله، کارمزد درگاه آنلاین و مالیات در اروپا صرف می‌شود».

لازم به یادآوریست که یکی از راههای غارت و چپاول کارگزاران رژیم، خرید و فروش امکانات دور زدن فیلترینگ در ایران است که یکی از نمونه‌های تجارت وی.پی.ان توسط پسر انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده آخوند رئیسی است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/13ad2f65-b1f4-488c-95ef-751e30511062"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات