728 x 90

سیلاب راه هفت روستا در خراسان رضوی را مسدود کرد

سیل در خراسان رضوی - عکس از آرشیو
سیل در خراسان رضوی - عکس از آرشیو

خبرگزاری رسمی رژیم در گزارشی از سیلاب و آبگرفتگی در روستاهای خراسان رضوی نوشت: در پی وقوع سیلاب و آبگرفتگی روز پنجشنبه ۱۱اردیبهشت راه روستاهای بابالنگر و سرخ در شهرستان خوشاب و در اثر ریزش کوه طی ساعات گذشته راه روستای بقمچ در شهرستان چناران تا اطلاع بعدی مسدود است.

ابراهیم نصری مدیرکل راهداری رژیم در خراسان رضوی گفت: راه‌ ارتباطی روستاهای سنگ دیوار، لائین کهنه، چهارراه و خاکستر در شهرستان کلات نیز که روز چهارشنبه به‌دلیل سیلاب و آبگرفتگی بسته شده بود هم‌چنان مسدود است.

وی گفت: هم‌اکنون بارندگی در جاده‌ مشهد - کلات و شهرستانهای سبزوار، خوشاب، درگز و کلات گزارش‌شده است لذا سطح جاده در این مناطق لغزنده می‌باشد.

 

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، بارش‌های رگباری چند روز گذشته امشب تا اواسط فردا در مناطق شمالی و غربی استان به اوج خود می‌رسد که با توجه به رگباری بودن بارش‌ها و ریزش تگرگ و وزش باد در مناطق مستعد، احتمال جاری شدن سیل و روان آب وجود دارد.

خراسان رضوی ۲۰هزار و ۵۷۵کیلومتر راه دارد که ۶هزار و ۴۲۲کیلومتر آن بین شهری و ۱۴هزار و ۱۵۲کیلومتر آن راه روستایی است.

 

بارش باران در سبزوار و قوچان سبب آبگرفتگی شد

مدیرکل دفتر مدیریت بحران رژیم در استانداری خراسان رضوی گفت: بارشهای رگباری در شهرستانهای سبزورا و قوچان سبب آبگرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن مسیلها شده است.
بارشهای رگباری باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید لحظه‌ای و احتمال آبگرفتگی و رواناب از ابتدای هفته جاری در استان خراسان رضوی آغاز شده است و تا روزهای میانی هفته آینده ادامه دارد.

 

بارش شدید باران باعث آبگرفتگی معابر شهر کرمان شد

علی بابایی فرماندار رژیم در کرمان در خصوص بارندگی امروز کرمان گفته است: در پی بارش شدید باران شاهد آبگرفتگی در سطح شهر کرمان هستیم. در پی بارش شدید باران برخی مسیرها از جمله پل سیدی مسدود است.

بابایی افزود: هم‌چنین برخورد یک خودرو با تیر چراغ برق در منطقه چترود باعث شکستگی آن و قطع برق در سه روستای این منطقه شد. هم‌چنین بارش باران و آب بردگی باعث تخریب جاده چترود شده ضمن این‌که بخشدار منطقه با حضور در محل در حال بررسی و رفع مشکل است.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/992c65d5-87b1-47fc-829b-d2c222baaeb8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات