728 x 90

اخبار اعتراضي,

گسترش اعتراض پرستاران در شهرهای اردبیل، تهران، بهبهان، مشهد و همدان + عکس

-

 -
-
در حالی‌که کارگزاران حکومتی با انواع تهدیدها و وعده‌ها تلاش می‌کنند از دادن حقوق پرستاران و کادرهای درمانی شانه خالی کنند، تجمعهای اعتراضی آنان شهر به شهر و بیمارستان به بیمارستان گسترش می‌یابد.

روز 21تیر 94 پرستاران بیمارستان فاطمی اردبیل و همدان به دیگر تجمع‌کنندگان پیوستند و در تهران بیمارستان بوعلی به همراه دانشجویان انترن پژوهشکده و دانشگاه بوعلی و پرسنل و پرستاران مرکز طبی کودکان و جمعی از ماماهای بیمارستانها و زایشگاههای تهران به شهرهای، اصفهان، یزد، کرمان، شیراز، اهواز، خرم‌آباد، ایلام، کرمانشاه، صحنه، ملایر، سنندج، همدان، ارومیه، زنجان، رشت، چالوس، نور، آمل، کرج و بهبهان دیگر شهرهای میهن پیوستند.
پرستاران نسبت به سیاستهای چپاولگرانه رژیم و بی‌توجهی نسبت به وضعیت معیشتی پرستاران خواستار متوقف کردن این طرحها شدند.

تجمع روز یکشنبه 21تیرماه پرستاران بیمارستان فاطمی اردبیل که از ساعت 8صبح با حضور 250نفر و در اعتراض به بی‌عدالتی و تبعیض در حیاط این بیمارستان برگزار شده بود بعد از 4ساعت و در ساعت 12ظهر به پایان رسید
 
 
 
 
 
 
 
صبح روز یکشنبه 21تیر 1394، جمعی از پرستاران بیمارستان بوعلی تهران واقع در خیابان دماوند تهران، در ادامه اعتراضات و اعتصابات پرستاری در ایران، از ساعت 9 به تحصن نشستند.
 
 
دانشجویان انترن پژوهشکده و دانشگاه بوعلی نیز که در اورژانس این بیمارستان حضور داشتند به حمایت از این پرستاران، به جمع آنها افزوده شدند و به اعتصاب پرداختند...

گفتنی است که اعتصاب پرستاران به‌دلیل طرح دستمزد مبتنی بر عملکرد هست که توسط دولت برای این قشر و صنف بیمارستانی، در نظر گرفته شده است و اعتراضاتی را در سراسر ایران به‌دنبال داشته است.
همچنین جمعی از پرسنل و پرستاران مرکز طبی کودکان در تهران در یک تجمع اعتراضی علیه تبعیض موجود در پرداختها دست به اعتراض زدند.
 
 
 
و در تهران جمعی از ماماهای بیمارستانها و زایشگاه‌های تهران به علت مطرح‌شدن طرح بکارگیری ماماها به جای پرستاران با گذراندن یک دوره یکساله، با در دست داشتن پلاکاردهایی که روی آنها عباراتی هم‌چون ما ماما هستیم، پرستار نیستیم و مامایی پاینده باد، در برابر ساختمان وزارت بهداشت تجمع کردند.

در همدان هم روز یکشنبه 21تیرماه 94 بیش از 150نفر از پرستاران بیمارستانهای استان همدان در اعتراض به عدم اجرای عملکرد در بیمارستانهای این استان برای سومین بار متولی طی دو هفته اخیر همدان در برابر ساختمان ریاست دانشگاه علوم پزشکی این استان تجمع کردند.
 
 
 
 
پرستاران بیمارستان موسوم به مصطفی خمینی شهرستان بهبهان در اعتراض به تبعیض و پایین بودن حقوقها تجمع کردند.
این حرکت اعتراضی روز شنبه 20تیرماه جاری برگزار شد.
 
 
 
 
 
روز یکشنبه 21تیر 94 جمعی از کارکنان بیمارستان فارابی مشهد ـ مرکز تخصصی چشم ـ در اعتراض به پایین بودن حقوقها و مشکلات معیشتی از رفتن به‌سر کار خودداری کردند.
 
 
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/82fd8ace-f1d4-4912-b584-2b470aa0786e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات