728 x 90

سیل و آبگرفتگی در ۵استان کشور و جانباختن سه هموطن

سیل پل ۲۰ متری تالش را مسدود کرد
سیل پل ۲۰ متری تالش را مسدود کرد

به گزارش خبرگزاریهای حکومتی(۲۵تیر۹۹) سیل و آبگرفتگی طی ۷۲ساعت گذشته در پنج استان (آذربایجان شرقی و غربی، تهران، سیستان و بلوچستان و گلستان) متأسفانه باعث جانباختن سه تن از هموطنانمان شد.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران رژیم چهارشنبه ۲۵تیر در گفتگو با خبرگزاری حکومتی ایلنا گفت: روز گذشته به‌دلیل وقوع سیلاب در استان گیلان - شهرستان تالش - ارتفاعات ییلاق آق لار در ساعت ۱۸:۳۰ یک خانم ۶۵ساله جان جان خود را از دست داد.

فرهاد عبدالعلی‌پور ، مدیرکل مدیریت بحران رژیم در استان اردبیل سه‌شنبه گفت: در منطقه‌ای مابین روستاهای چات‌قیه و تقی‌دیزج شهرستان اردبیل عصر امروز سه نوجوان هنگام بازی در کنار رودخانه گرفتار سیلاب شدند که در این حادثه ۲ نوجوان ۱۲ ساله جان خود را از دست دادند.

در ادامه سخنگوی سازمان مدیریت بحران رژیم خاطرنشان کرد: خسارات ناشی از بارندگی‌های روز گذشته در استان آذربایجان شرقی شامل خسارت به چادرها وسایل و دام‌های عشایر، خسارت به تأسیسات آب، مزارع و باغات کشاورزی در مراغه و هم‌چنین تخریب یک واحد مسکونی در ورزقان و خسارت و آبگرفتگی چند واحد دیگر در روستای آسترقان، تلف شدن تعدادی از احشام و خسارت به مزارع و باغات کشاورزی، خسارت کلی به دو دستگاه خودرو و ۶دستگاه موتور سیکلت گزارش‌شده است.
در سراب خسارت به معابر روستایی، مزارع و باغات کشاورزی و آبگرفتگی در معابر تبریز بوجود آمده است.

سیل در ماسوله

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c3c729ee-c6ce-42ab-8c6c-b0bea8761171"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات