728 x 90

«سیسمونی گیت» واکنشها در فضای مجازی به سفر لاکچری دختر قالیباف به ترکیه

سیسمونی گیت
سیسمونی گیت

به‌دنبال خرید سیسمونی اشرافی از ترکیه توسط دختر و داماد و همسر پاسدار قالیباف و ابعاد و حجم سنگین این خریدها که حتی برای پرواز هواپیما مشکل ایجاد کرده بود، و انتشار تصاویر آن، موج نفرت و اعتراض در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های حکومتی بالا گرفت.

به‌دنبال انتشار تصاویری از خانواده پاسدار قالیباف، رئیس مجلس ارتجاع در فرودگاه موسوم به خمینی ملعون که از بازرسی چمدانهای آنها به هنگام بازگشت از ترکیه حکایت دارد، هم‌چنان با انتقاد گسترده کاربران شبکه‌های مجازی و باند مغلوب نظام مواجه است. کاربران رسانه‌های اجتماعی دست به افشای موارد متعدد فساد و دورویی در رژیم آخوندی زدند.

هم‌چنین برخی کاربران با هشتگ‌هایی مانند «دانش‌بنیان ترکیه» به دورویی مقامات رژیم آخوندی در تبلیغ محصولات داخلی و مصرف محصولات خارجی اشاره کردند.

خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع در پیام نوروزی خود سال ۱۴۰۱ را سال «تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» نام‌گذاری کرده و قالیباف نیز در اولین حرفهای خود پس از تعطیلات نوروزی گفته بود: «مجلس یازدهم از نخستین روزهای آغاز به کار خود توجه ویژه‌یی به تقویت تولید دانش‌بنیان و ریل‌گذاری قانونی لازم برای پیشرفت و گسترش این مسأله داشته است».

شمار زیادی از نوشته‌ها در توئیتر و سایر رسانه‌های اجتماعی با هشتگ‌هایی مانند «سیسمونی»، «سیسمونی‌گیت» و «قالیباف» منتشر شده است.

شمار زیادی از کاربران رسانه‌های اجتماعی به حرفهای قالیباف در مناظره‌های انتخاباتی سال ۹۶ اشاره کرده‌اند که گفته بود: «وزیر آموزش و پرورش می‌رود لباس بچه از ایتالیا می‌آورد، مردم شما فکر می‌کنید اقتصاد ما درست می‌شود؟ هرگز».

 

برخی نیز متن منتشر شده از قالیباف که موجودی حساب خود را ۲۸میلیون تومان ذکر کرده بود و هم‌چنین عبارات او درباره «چهار درصد پررو» را یادآور شده‌اند.

در این میان برخی نیز با اشاره به سخنان الیاس قالیباف که نوشته بود پدرش با این سفر مخالف بوده، یادآور شدند که همسر قالیباف بر اساس قوانین ایران باید برای خروج از کشور از همسرش اجازه می‌گرفته است.

خبرگزاری حکومتی ایسنا نوشت: وقتی همین اظهارات از سوی دیگران در فضای مجازی گفته می‌شود، الیاس قالیباف آن را سخنان «ضد انقلاب» و «بدخواهان» تعبیر می‌کند؛ او نوشته است: سفر به ترکیه به امید و اعتماد مردم ضربه می‌زند و زبان ضدانقلاب و بدخواهان را دراز می‌کند.

محمد سعید احدیان، دستیار سیاسی و رسانه‌یی پاسدار قالیباف، با به اشتراک‌گذاری پستی در صفحه توئیتر خود، واکنش‌ها به سفر خانواده قالیباف به ترکیه را «بزرگنمایی مخالفان» ارزیابی و تأکید کرد که «خطای فرزند را به پای پدر نمی‌نویسند»...

وی نوشت: «عجب جشنی گرفتند مخالفان قالیباف. بزرگنمایی که در تخصص شما است اما مهم نیست که موضوع کوچک باشد یا بزرگ، خطای فرزند را به پای پدر نمی‌نویسند».

 

برخی فعالان شبکه‌های اجتماعی با بازنشر توئیت‌های ۵سال پیش احدیان در دفاع از افزایش عوارض خروج از کشور یادآوری کرده‌اند که او مسافران عازم ترکیه را با صفتهایی هم‌چون بی‌نیاز و «عیاش» مورد خطاب قرار داده بود.

هم‌چنین تعدادی از کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز با یادآوری فهرست اموال ابراز شده از سوی قالیباف در ایام انتخابات ریاست‌جمهوری رژیم، این سؤال را مطرح کرده‌اند که با مجموع موجودی بانکی ۳۷میلیون تومانی خانواده‌اش چگونه همسرش عازم سفر خارجی شده است؟

هاشمی‌طبا با کنایه به قالیباف نوشت: شاید از موضوع سیسمونی هم مثل فساد شهرداری بی‌خبر بوده.

مصطفی هاشمی‌طبا نوشت: «این احتمال وجود دارد که قالیباف از خرید سیسمونی دخترش از کشور ترکیه خبر نداشته؛ همان‌طور که از خلاف‌های قائم‌مقامش در شهرداری بی‌اطلاع بوده است».

اشاره هاشمی‌طبا به پرونده فساد چند هزار میلیارد تومانی در شهرداری تهران است که در دادگاه برای عیسی شریفی، قائم‌مقام قالیباف، ۲۰ سال زندان در نظر گرفت اما اتهامات خود قالیباف مسکوت گذاشته شد.


عباس عبدی در این مورد نوشت: این خبر آن قدر مهم و ویرانگر است که وی باید از همه مناصب خود استعفا دهد. حیف که اطمینان دارم نفر جایگزین او، نامناسب‌تر خواهد بود. پس پیشنهاد استعفا نمی‌دهم.
فقط نمی‌دانم از این پس چگونه در دوربین نگاه کرده و علیه ۴ درصدیها حرف می‌زند؟ این خرید خاص طبقه یک در ده‌هزاریها است.

 

واکنش کاربران در شبکه‌های اجتماعی پایان ندارد:

قالیباف: خلاصه هر وقت در یخچالمون رو باز می‌کنیم نگرانیم که آیا یخچالمون چیزی دارد یا ندارد که بذاریم جلوی نوه مون!

پیشاپیش قدم نوه نورسیده را خدمت آقای قالیباف تبریک عرض می‌کنم.

ولی باور کنید نمی‌شود آن بالا نشست و با چفیه برای مردم از تولیدملی و اشتغال و ممنوعیت ورود لوازم خانگی و خودروی ملی سخنرانی کرد و خانواده را برای خرید سیسمونی بدرقه ترکیه کرد...

 

امام جمعه رشت: فقر، گرانی و فساد برای مردم امتحان الهی است. ولایتی: مردم لنگ بپوشند و نان خشک بخورند. کارشناس تلویزیون: حالا میوه گرونه، نخورین چی میشه؟ جنتی: چه اشکالی داره مردم روزی یک وعده غذا بخورند؟
خودشان، #سیسمونی از ترکیه، اقامت در کانادا، تحصیل در آمریکا، مداوا در انگلیس و آلمان.


همسر و دختر و داماد قالیباف در سفر به ترکیه برای خرید سیسمونی نوزاد، اما در ایران به مردم نان و گوشت نمی‌رسد

پسر #قالیباف گفته پدرم از ماجرای #سیسمونی خبر نداشت. رئیس مجلس انقلابی خبر نداره زنش وسط ماه رمضون برای چی رفته ترکیه، شما توقع داری از مشکلات ما خبر داشته باشه؟

 

خامنه‌ای: ورود واکسن از آمریکا و انگلیس ممنوع است/ فقط #سیسمونی از ترکیه... !

مردم بیچاره در تأمین پوشک و شیر خشک درمانده‌اند. آن وقت نوه رئیس مجلس انقلابی سیسمونی‌اش را از ترکیه تهیه می‌کند.
سیسمونی لاکچری، باشگاه لاکچری، مدارس لاکچری و... همه در انحصار همان ۴ درصدیها است.
فأین تذهبون آقای قالیباف؟؟!

حالا فهمیدید که ریش و چفیه برای دزدهای جانماز آب کش است؟ دلم برا اونایی میسوزه که هنوز به این دزدا امید دارن!
- فساد ۸ هزار میلیاردی
- املاک نجومی
- کمک به خیریه خانوادگی زنش
- فساد در شهرداری
- الانم سیسمونی!
مستر قالیباف فقط یکی از مسئولان ج. ا است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9bf0386f-1000-488c-a060-d18798b3e052"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات