728 x 90

سیرک انتخاباتی ولایت فقیه با کسادی روزافزون و تحریم قاطع مردمی روبروست

سیرک انتخاباتی ولایت فقیه
سیرک انتخاباتی ولایت فقیه

دریک فضیحت دیگر، حکومت آخوندی برای جمع‌آوری آرا به دادن جایزه با عنوان مسابقه یاران ولایت متوسل شد.

ارگان موسوم به بسیج فرهنگیان در استان فارس، با پخش تراکت مضحکی با عنوان «مسابقه یاران ولایت» از معلمان خواست که هر یک پنج دانش‌آموز رأی اولی را پای صندوقها بیاورند تا جوایزه نفیسی دریافت کنند. (تلگرام اصلاحات ۱۵خرداد)

مهرعلیزاده کاندیدای شعبده انتخاباتی از باند مغلوب با اشاره به حرفهایش علیه رئیسی گفت صفحه اینستاگرامش به‌دلیل تلاشهای کسانی که دنبال تک‌صدایی هستند از دسترس خارج شده است.

وی افزود: در پیگیری پاسخگویی قوه قضاییه درباره موضوعات آبان ٩٨ اغماض نخواهم کرد. رئیسی و کاندیداهای پوششی را مجبور به پاسخگویی می‌کنم. (سایت همشهری رژیم۱۵خرداد)

احمدی‌نژاد بار دیگر خواستار تأیید صلاحیت خودش برای شرکت در نمایش انتخاباتی شد.

وی گفت: امیدوارم تصمیم شان را اصلاح کنند، من تا روز آخر پیگیری می‌کنم، اگر اصلاح کردند که ملت هر تصمیمی گرفت، همه تبعیت می‌کنیم و اگر اصلاح نکردند، راه پیگیری تا لحظه‌ای که نفسی باشد، ادامه دارد. (تلگرام دولت بهار۱۵خرداد)

با این‌که شورای نگهبان ارتجاع در اطلاعیه‌اش بعد از سخنرانی خامنه‌ای همهٔ کسانی را که به برگرداندن لاریجانی چشم طمع دوخته بودند، سنگ روی یخ کرد، اسحاق جهانگیری با خام‌خیالی نوشت: من خود را از مصادیق این جفا و ظلم می‌دانم ولی هزینه شدن از جایگاه خامنه‌ای را به مصلحت نمی‌دانم‌. از شورای نگهبان می‌خواهم هر مبنا و مستندی برای تصمیم خود درباره من دارد را در اختیار عموم قرار دهد. (توئیتر اسحاق جهانگیری۱۴خرداد)

شکوری راد یک مهره دیگر باند مغلوب نیز ملتمسانه نوشت: با گستاخی شورای نگهبان در رد وقوع ظلم و جفا در احراز صلاحیت داوطلبان که در بیان خامنه‌ای صراحت داشت، وقتش است مانند انتخابات مجلس سوم که خمینی برای مهار شورای نگهبان محمدعلی انصاری را تعیین کرد، خامنه‌ای نیز فردی را در این زمینه بگمارد. (تلگرام اصلاحات نیوز رژیم۱۴ خرداد)

مهدیان سردبیر خبرگزاری سپاه پاسداران نیز در اعتراف به فضیحت سلاخی کاندیداها توسط شورای نگهبان ارتجاع در تلویزیون حکومتی گفت: «مکانیزم پیشنهادی من این هست شورای نگهبان متأسفانه نه در مجلس و نه در ریاست‌جمهوری هیچ‌گونه پاسخگویی روشن و مستدلی به خود نامزد هم ندارد ببینید الآن آقای لاریجانی مصاحبه کرده من خودم با آقای دکتر سبحانی صحبت کردم گفتم که به من هیچی اعلام نشده (ترانزیشن) ببینید من الآن می‌خواهم از شورای نگهبان دفاع بکنم تو این بحثهایی که می‌شود اصلاً نمی‌دانم از چه چیزی باید دفاع کنم اصلاً بحثی مشخص نیست یک چیز کاملاً غیرشفاف هست. ». .

«من یک نکته از بحث قبلی بگویم ما در قصه شورای نگهبان اصلاح ساختار گرفتار یک کوچه بن‌بست هستیم واقعاً تا این ماجرای شفافیت حل و فصل نشود تعیین‌تکلیف نشود اساساً چیزی نمی‌دانیم که در موردش حرف بزنیم» (تلویزیون شبکه آرا رژیم۱۴ خرداد)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d7ac1b6c-43fe-4c4a-9728-03e44fb24334"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات