728 x 90

سیرک انتخاباتی خامنه‌ای و کشمکش میان پاسدار قالیباف و پاسدار جلیلی بر سر فروش نفت

پاسدار جلیلی و پاسدار قالیباف
پاسدار جلیلی و پاسدار قالیباف

در جنگ گرگها در سیرک انتخاباتی و کشمکش میان پاسدار قالیباف و پاسدار جلیلی بر سر فروش نفت، یک فقره حیف و میل ۳۰درصدی درآمدهای نفتی به‌خاطر ارزان‌فروشی برملا شد.

پاسدار قالیباف در واکنش به ایده فروش نفت که پاسدار جلیلی به‌عنوان یک دستاورد مطرح کرده، گفت: در تحریم ۳۰درصد در جابه‌جایی پولها حیف می‌شود، ما خودتحریمی درست کردیم که به‌دلیل بی‌تدبیری و بی‌عرضگی و ناآگاهی بود.

در همین‌حال فشار رقبا روی پاسدار جلیلی در نمایش انتخابات هم‌چنان ادامه دارد. در این رابطه برخی ار رسانه‌های رژیم گزارش دادند که آخوند نوری همدانی در دیدار با جلیلی به او توصیه کرده که اگر رأی لازم را ندارد بعد از مناظره‌ها انصراف بدهد.

کیهان خامنه‌ای هم خواهان کنار رفتن کاندیداهای پوششی شده و نوشته است بهتر است با هم ائتلاف کنند و یک نامزد را مشخص کنند.

پزشکیان روز ۲۶خرداد در مصاحبه با تلویزیون رژیم بار دیگر به مجیزگویی از رئیسی جلاد قتل‌عام ۶۷ پرداخت.

مجری رژیم: آقای پزشکیان به پایان برنامه تقریباً رسیدیم مایلم که حسن ختام برنامه این باشه که نظر جناب‌عالی رو بشنویم در خصوص شخصیت رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی

پزشکیان: خدا روح شون رو شاد کنه روح رئیس‌جمهور شهید ما رو روح امام جمعه محترم شهر ما رو وزیر خارجه رو استاندار و خلبانها و اون عزیزانی که کادر پرواز بودند و به اضافه اون فردی که محافظ ریاست محترم جمهور بود. آقای رئیس‌جمهور خب در برخوردهایی هم که من قبلاً ها باهاش داشتم واقعاً دنبال حق بود و دنبال عدالت حالا چقدر می‌تونست اینکارو بکنه اون بحثش جداست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/14852f70-8e06-4515-8f39-d5d51a44334d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات