728 x 90

سی.ان.ان: پزشکان، معلمان و والدین دانش‌آموزان مسموم شده می‌گویند رژیم ایران قربانیان را ساکت می‌کند

مسمومیت دانش آموزان دختر
مسمومیت دانش آموزان دختر

تلویزیون سی.ان.ان

پزشکان، معلمان و والدین دانش‌آموزان مسموم شده می‌گویند

رژیم ایران قربانیان را ساکت می‌کند

تلویزیون سی.ان.ان. ۱۵اسفند: والدین خشمگین دانش‌آموزان مسموم شده در تهران و شهرهای مختلف ایران برای اعتراض به مسمویت فرزندانشان به خیابان‌ها ریخته و علیه رژیم تظاهرات می‌کنند. خانواده‌های به خشم آمده دانش‌آموزان در صدها مدرسه این حملات را هدفمند و عمدی توصیف کرده و از رژیم پاسخ می‌خواهند.

کادر پزشکی و معلمان در ایران مقامات رژیم ایران را به تلاش برای ساکت کردن قربانیان متهم کردند. مردم ایران شعار می‌دهند. یک مادر می‌گوید دختر ۸ ساله‌اش در خانه است و می‌ترسد که او را به مدرسه بفرستد

منابع پزشکی به سی.ان.ان گفتند مقامات بهداری رژیم و بیمارستانها، پزشکان را از نشان دادن نتایج آزمایشها حتی به والدین دانش‌آموزان آسیب دیده ممنوع کرده‌اند.

صدای یک پزشک که روی نواری ضبط شده به دست سی.ان.ان رسیده است. او می‌گوید: «من داخل ایران هستم. تلفنم کنترل می‌شود. نمی‌توانم اطلاعاتی در اختیار شما بگذارم».

سی.ان.ان به‌نقل از والدین دانش‌آموزان گفت، مردم به رژیم ایران اعتمادی ندارند. یک مادر می‌گوید نفرین بر این رژیم و حاکمانش. ما نیازی به رهبر نداریم. این کشور ماست. آنها صلاحیت حکومت ندارند.

(تلویزیون سی.ان.ان ۱۵ اسفند)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/04195963-7f16-46a3-9779-f3bacd21b6b3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات