728 x 90

سوزش زنجیره‌یی و هراسان رژیم ولایت از استقبال نمایندگان منتخب در ایتالیا، شانتاژ، شاخ و شانه کشیدن و تهدید به گروگانگیری

حضور خانم مریم رجوی در پارلمان ایتالیا
حضور خانم مریم رجوی در پارلمان ایتالیا

سوزش زنجیره‌یی و هراسان رژیم ولایت

از استقبال نمایندگان منتخب در ایتالیا

شانتاژ، شاخ و شانه کشیدن و تهدید به گروگانگیری

 

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع

به این کشورها و سایر کشورهایی که به‌دنبال حمایت از مجاهدین هستند

هشدار می‌دهیم قطعاً پاسخ محکمی دریافت خواهند کرد

این کشورها باید بدانند که ایران در سال‌های گذشته

مبارزه کامل علیه مجاهدین را در دستور کار داشته

و بهتر است این نظامهای سیاسی

حیات خود را به جریانهای تروریستی گره نزنند

خبرگزاری رسمی رژیم (ایرنا) ۲۳تیر ۱۴۰۲

ابراهیم عزیزی نایب‌رئیس کمیسیون امنیت مجلس در گفتگو با ایرنا درباره دعوت برخی نمایندگان پارلمان ایتالیا از مجاهدین و نشست با آنان در این کشور گفت:

به این کشورها و سایر کشورهایی که به‌دنبال حمایت از این گروهگ تروریستی هستند، هشدار می‌دهیم قطعاً پاسخ محکمی دریافت خواهند کرد.

عزیزی با تأکید بر این‌که پاسخ جمهوری اسلامی ایران به کشورهای حامی منافقین پشیمان‌کننده است، گفت: این کشورها باید بدانند که آزموده را دوباره آزمودن خطاست و ایران اسلامی در سال‌های گذشته مبارزه کامل علیه گروهک‌های تروریستی را در دستور کار داشته و بهتر است این نظامهای سیاسی حیات خود را به جریانهای تروریستی گره نزنند.

وزرات امور خارجه به درستی سفیر ایتالیا در تهران را فراخواند و مراتب اعتراض جدی کشور را به آنها ابلاغ کرد و قطعاً جمهوری اسلامی اجازه نمی‌دهد چنین رفتاری از سوی برخی کشورهای اروپایی تکرار شود. (خبرگزاری ایرنا رژیم - ۲۳تیر)

 

خبرگزاری رسمی حکومت آخوندی:

پارلمان ایتالیا طی اقدامی تأمل برانگیز توسط برخی از اعضای سنا

در جلسه کمیته استماع خود از مریم رجوی به‌عنوان مهمان ویژه دعوت به‌عمل آورد

 

این‌که چرا برخی کشورها در حوزه اروپا تمایل دارند

با وجود آگاهی و شناخت دقیق از ماهیت مجاهدین

هم‌چنان از آنان حمایت کرده و یا میزبان نشست‌های دوره‌ای آنان باشد

در سیاست دوگانه غرب

در استفاده از مفاهیمی چون حقوق‌بشر و آزادی بیان قابل تعریف است

 

خبرگزاری رسمی رژیم (ایرنا) ۲۲تیر ۱۴۰۲:

دولت ایتالیا در اقدامی خلاف آداب دیپلماتیک پذیرای سرکرده مجاهدین خلق شده موضوعی که با واکنش ایران و احضار سفیر این کشور در تهران روبه‌رو شد.

پارلمان ایتالیا طی اقدامی تأمل برانگیز توسط برخی از اعضای سنا روز چهارشنبه - ۲۱تیر - در جلسه کمیته استماع خود، از مریم رجوی به‌عنوان مهمان ویژه جلسه خود دعوت به‌عمل آورد.

دولت ایتالیا در این پروژه مسأله‌ای است که البته دود آن بیش از هر کس به چشم رم خواهد رفت.

به نظر می‌رسد دولت این کشور از پاییز سال گذشته در مواجهه با نظام هنوز در خطای محاسباتی و ادراکی به سر می‌برد،

گفتنی است چند ماه قبل نیز بر اساس برخی اخبار غیررسمی، سفر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به ایتالیا، با تلاش فرقه تروریستی مجاهدین خلق، لغو شد.

سفارت کشورمان در پایتخت ایتالیا در واکنش به حضور سرکرده مجاهدین اطلاعیه‌یی صادر کرد و نوشت: متأسفانه خبردار شدیم که با هماهنگی برخی نمایندگان پارلمان ایتالیا به همراه تنی چند از دیگر هواداران ایتالیا شده‌اند.

جای تأسف است که خاک ایتالیا در حال تبدیل شدن به پایگاه فرقه‌ای است که دستان آن آلوده به خون بیش از ۱۷هزار زن و مرد، کودک و سالمند است.

اندیشکده ایتالیایی چزم می‌نویسد: امروزه به نظر می‌رسد که سازمان مجاهدین خلق از حمایت زیادی از طرف دولتهای دشمن ایران برخوردار است، به‌طوری که تظاهراتی که توسط این سازمان برگزار می‌شود تقریباً همیشه با حضور خارجیها و افرادی که برای شرکت پول دریافت می‌کنند، برگزار می‌شود.

نمونه دیگر اقدامات فرانسه در بحبوحه حوادث سال۱۴۰۱ ایران بود که امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه اقدام به دیدار با چند عنصر معاند و تجزبه طلب کرد، تا نقش پدرانه برای اینها برعهده بگیرد اما با فروکش کردن آتش التهابات، وقتی که دید نظام جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه در صحنه حضور دارد، رویکرد خود را تغییر داد و خرداد ماه گذشته (حدود یک ماه پیش) ۹۰دقیقه گفتگوی تلفنی با آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور ایران داشت تا رویه خود را اصلاح کند.

این‌که چرا برخی کشورهای غربی به‌خصوص در حوزه اروپا تمایل دارند که با وجود آگاهی و شناخت دقیق از ماهیت مجاهدین هم‌چنان از آنان حمایت کرده و یا میزبان آنها‌ و یا نشست‌های دوره‌ای آنان باشد، در سیاست دوگانه غرب در استفاده از مفاهیمی چون حقوق‌بشر و آزادی بیان قابل تعریف است. آنان با استفاده از این استانداردهای دوگانه در تلاشند تا در رویارویی با دولت و نظام جمهوری اسلامی ابزاری در اختیار داشته باشند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6e7281c1-dc6a-44a7-ad5f-546693bc08cf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات