728 x 90

سوزش رسانه حکومتی از حکم دادگاه بلژیک: می‌توان یکی از دیپلمات‌های بلژیکی را به اتهام جاسوسی یا هر اتهام دیگری بازداشت کرد

تجمع ایرانیان آزاده بعد از حکم دادگاه آنتورپ
تجمع ایرانیان آزاده بعد از حکم دادگاه آنتورپ

به‌دنبال حکم ۲۰سال زندان برای اسدالله اسدی دیپلمات بمب به‌دست رژیم آخوندی توسط دادگاه آنتورپ بلژیک و ۱۵تا ۱۸سال زندان برای سه مزدور دیگر رژیم، روزنامه حکومتی سیاست روز وابسته به باند خامنه‌ای در شماره ۱۹بهمن خود به سوزوگداز برای بی‌آبرویی رژیم آخوندی پرداخت و نوشت: «انتطار این است که دستگاه دیپلماسی کشورمان در حداقل اقدام در برابر دولت بلژیک دیپلمات‌های این کشو را تا روشن شدن تکلیف آقای اسدی اخراج کند. که البته می‌توان یکی از دیپلمات‌های بلژیکی را به اتهام جاسوسی یا هر اتهام دیگری بازداشت کرد».

روزنامه حکومتی نوشت: «بعید نیست با این اقدام اروپایی بخواهند با این خیال واهی سقف چانه‌زنی تهران را در مذاکرات احتمالی برجام پایین بیاورند.

آنچه از نگاه ناظران سیاسی دور نمانده و بر آن تأکید دارند، این‌که دستگاه دیپلماسی کشورمان تا روشن شدن تکلیف آقای اسدی دیپلمات برجسته ایران، سفیر و سایر دیپلمات‌های بلژیکی را از ایران اخراج و تمام مراودات سیاسی و اقتصادی با این کشور را به‌حالت معلق درآورد.

از آنجایی که جو بایدن رئیس‌جمهور جدید آمریکا تلاش می‌کند تا به توافق هسته‌یی بازگردد و برخی از تحریم‌های اعمال شده علیه ملت ایران را لغو کند، به‌نظر می‌رسد اروپایی‌ها با این اقدام سعی دارند تهران را در انزوا قرار داده تا مانع اجرایی شدن پیش‌شرط های ایران در برجام شوند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b8f24b8c-bff8-417c-a84e-e4f5d35ceffe"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات