728 x 90

سوزدل علی ربیعی سخنگوی دولت روحانی از ضربات مجاهدین، سیمای آزادی و تحریم ظریف

علی ربیعی سخنگوی دولت آخوند روحانی
علی ربیعی سخنگوی دولت آخوند روحانی

علی ربیعی سخنگوی دولت روحانی و معاون سابق اطلاعات روز ۱۳مرداد در جمع خبرنگاران سوزدل خود را از ضربات مجاهدین نشان داد و گفت: متأسفانه از تیرانا تا کاخ سفید تا بعضی‌ها در داخل موضع‌گیریهایی می‌کنند منافع ملی تضمین نمی‌شود. خودم در اخبار شبکه تیرانانشینها ـ مجاهدین خلق ـ هشتاد متر محدوده مجاز ظریف را دیدم. در یک سایت داخلی هم دیدم باید مراعات بکنیم. گفتند ماله کش برجام بعد دیدم گفتند ماله کش نظام.

 

خبرگزاری رسمی رژیم ـ ایرنا ۱۳مرداد ۹۸:

علی ربیعی:‌ چند وقت پیش دیدم که یک کسی گفتند ماله کش برجام بعد دیدم اونها گفتند ماله کش نظام حالا خودم نمی‌دانم چه کار کردم، حضور ضد انقلاب توی کاخ سفید زیاد شده من کاملاً احساس دارم می‌کنم که روی ادبیاتی که کاخ سفید داره حرف می‌زند خیلی به ادبیات سیمای این گروهکها، صدا و سیمای این گروهکها خیلی نزدیک شده البته متأسفانه ما از تیرانا تا کاخ سفید تا بعضی‌ها که ناآگاهانه در داخل موضع‌گیریهایی می‌کنند که به هر حال منافع ملی تضمین نمیشه...

من هر چه که در تحریم ظریف کنکاش می‌کنم با دوستان مطلع صحبت می‌کنم این القاء دو دولتی در ایران و این یکی از اهداف مهم این القاءیی بوده که دارند در رابطه با ظریف انجام می‌دهند. ما قطعاً پشتوانه‌ای مثل اظهارات مقام معظم رهبری داریم و نیروهای مسلح ما حمایت می‌کنند.

 

خبرنگار: حالا شاهد هستیم که حالا آمریکا دکتر ظریف را تحریم کرده و ایشون را به جرم ماله کشی به سیاست‌های برگرفته گفتمان نظام هم تحریم کرده تحلیل شما از این موضوع چیست؟

علی ربیعی: خود من مثال زدم یک جای دیگه هم دیدم ظریف را در اون هشتاد متر من خودم دیدم در شبکه تیرانا نشینها گروهک موسوم به مجاهدین خلق در اخبارش خودم دیدم که این هشتاد متر را خود همون را یک سایت منتقد داخلی هم عین همان عکس را هم دیدم در داخل هم دیدم بالاخره باید مراعات بکنیم توی این زمینه‌ها، البته نمی‌خواهم خدایی نکرده به کسی چیزی بگویم ولی باید مراقب این شرایط باشیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/58618c8e-37a8-4b00-b5e2-8a792d794788"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات