728 x 90

سوز و گداز امیر عبداللهیان نسبت به بازداشت مأمور رژیم در آمریکا

امیر عبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس ارتجاع
امیر عبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس ارتجاع

امیر عبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس ارتجاع در امور بین‌الملل نسبت به بازداشت مأمور اطلاعات آخوندی به نام مرضیه هاشمی در آمریکا تحت عنوان خبرنگار سوزوگداز کرد و به تهدید متوسل شد و گفت: اگر این خبرنگار (پرس تی وی) فوراً آزاد نشود، پایان این بازی به‌دست آمریکا نخواهد بود.

 

خبرگزاری سپاه پاسداران درباره زن مأمور با لودگی احمقانه مدعی شده بود:‌ این «خبرنگار مستقل» مستند سازی است که در سال ۸۸ پس از تصویر برداری با بالگرد از بالای محل قتل ندا آقا سلطان در تحقیقات خود به این نتیجه رسید که ندا را مجاهدین کشته‌اند!

 

به گزارش رویترز ۲۶ دی ۹۷ پلیس آمریکا خبرنگاری را که برای تلویزیون دولتی پرس.تی.وی ایران کار می‌کرد بازداشت کرد. مرضیه هاشمی با نام «ملانی فرانکلین» در ایالت کلرادو آمریکا بدنیا آمده و در رشته رسانه فارغ‌التحصیل شده است.

 

مأمور رژیم ایران روز یکشنبه در آمریکا تحت پوشش خبرنگار پرس.تی.وی در فرودگاه بین‌المللی کامبرت در سنت لوئیس دستگیر شد و توسط اف.بی.آی در واشنگتن دی.سی به بازداشتگاه فرستاده شد.

 

رسانه‌های رژیم آخوندی درباره دستگیری این مأمور رژیم نوشتند: «وی با نام «ملانی فرانکلین» در ایالت کلرادو آمریکا به دنیا آمده و در رشته‌ رسانه فارغ‌التحصیل شده است. او در جوانی تحت تاثیر شخصیت امام خمینی (ره)، بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، مسلمان شد و به ایران مهاجرت کرد».

 

خبرگزاری سپاه پاسداران(فارس) در رابطه با بازداشت مأمور رژیم ایران در آمریکا نوشت:

مجری و خبرنگار «پرس‌تی‌.وی» در آمریکا بازداشت شد.

«مرضیه هاشمی پس از پخش فیلم مستند جنجالی ماجرای قتل ندا آقاسلطان با نام «تقاطع» از شبکه تلویزیونی انگلیسی‌زبان پرس‌تی‌.وی، شهرت بیشتری یافت.

او در این فیلم تأکید کرد که یک «خبرنگار مستقل» است و این امکان را دارد که افراد دخیل و مطلع از قتل آقاسلطان را گرد یک میز آورد، از محل قتل تصویربرداری کند و با بالگرد، از بالا محل قتل را ببیند.

تحقیقات این مستندساز در نهایت او را به این نتیجه رساند که به احتمال زیاد، یکی از اعضای گروهک تروریستی منافقین، ندا آقا سلطان را کشته است».

 

ظریف وزیر خارجه رژیم آخوندی نیز نسبت به بازداشت مأمور رژیم اطلاعات آخوندی به نام مرضیه هاشمی در آمریکا تحت عنوان خبرنگار مستقل سوزوگداز کرد و وقیحانه آن را نقض آزادی بیان خواند و خواستار آزادی وی شد.

 

در ادامه رسواییهای زنجیره‌یی دیکتاتوری تروریستی، و دستگیری و اخراج تروریستها، و جاسوسان و برملا شدن ترفند پر فضیحت نظام ولایت، در استفاده از «شبکه خبرنگاران دوست» علیه مجاهدین و مقاومت ایران.

یک زن مأمور اطلاعات آخوندها، دو هفته پس از ورود به آمریکا در یک پرواز داخلی در فرودگاه سنت لوئیس دستگیر شد.

 

این زن،مجری و خبرنگار و به‌اصطلاح مستند ساز، در شبکه انگلیسی تلویزیون رژیم به نام پرس.تی.وی در لندن بود که پوش پرداخت پول به شبکه خبرنگاران مزدور و دیگر مستخدمان رژیم است.

زن مأمور به‌نام ملانی فرانکلین، ۵۹ساله، تبعه آمریکا، آفریقایی الاصل، بعد از اسلام آوردن در محضر آخوندها و رفتن به ایران و ازدواج با یک مأمور دیگر، اسم خود را به مرضیه هاشمی تغییر داد.

پرس.تی.وی آخوندها در لندن مدعی است که مأمور بازداشت شده هیچ گناهی ندارد و فقط برای دیدار با خانواده‌اش به آمریکا رفته بود.

شبکه خبرنگاران مزدور رژیم زیر ضرب حسابرسیدستگیری مجری و خبرنگار تلویزیون پرس.تی.وی رژیم ایران در آمریکا

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1c2439cc-7f5d-4f04-b845-2a5d3b41d098"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات