728 x 90

سنتکام: انهدام سکوی پرتاب موشک و شناورهای بدون سرنشین حوثیها

ناو آمریکایی - عکس از آرشیو
ناو آمریکایی - عکس از آرشیو

سنتکام فرماندهی مرکزی روز ۱۹مرداد گزارش داد: در ۲۴ ساعت گذشته، نیروهای فرماندهی مرکزی آمریکا (USCENTCOM) با موفقیت یک موشک‌انداز حوثی تحت حمایت رژیم ایران و یک شناور سطحی بدون سرنشین را در مناطق تحت کنترل حوثی‌ها در یمن منهدم کردند. علاوه بر این، نیروهای سنتکام USCENTCOM با موفقیت دو هواپیمای بدون سرنشین حوثی‌ها را بر فراز دریای سرخ منهدم کردند.

رویترز روز ۲۰مرداد در همین رابطه نوشت: آمریکا می‌گوید سکوی پرتاب موشک حوثی و شناور سطحی بدون سرنشین را در یمن منهدم کرده است.
فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) روز جمعه اعلام کرد که نیروهای این کشور در ۲۴ ساعت گذشته یک موشک‌انداز حوثی تحت حمایت رژیم ایران و یک شناور سطحی بدون سرنشین را در مناطق تحت کنترل حوثی‌ها در یمن منهدم کردند.

سنتکام در پستی در X اعلام کرد که نیروها هم‌چنین دو هواپیمای بدون سرنشین حوثی را بر فراز دریای سرخ منهدم کردند. سنتکام افزود: «این تسلیحات تهدیدی آشکار و قریب‌الوقوع برای نیروهای ایالات متحده و ائتلاف و کشتی‌های تجاری در منطقه بود».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2348a383-2fc8-44b0-bc8e-859f860225c1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات