728 x 90

سناتور منندز: سپاه پاسداران مسئول بمب‌گذاری، حملات موشکی، قاچاق اسلحه، ترورها در سراسر جهان است

سناتور باب منندز
سناتور باب منندز

توئیتر سناتور منندز رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا- ۱۸ژانویه

سناتور منندز: «کشورهای اروپایی باید در لیست‌گذاری سپاه پاسداران به‌عنوان چیزی که هست: یک سازمان تروریستی، به ما بپیوندد. سپاه پاسداران مسئول بمب‌گذاری، حملات موشکی، قاچاق اسلحه، ترورها و تکثیر پهپادهای انتحاری در سراسر جهان است».

 

 

سناتور باب منندز؛ رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا با انتشار پیامی توئیتری با محکوم کردن موج اعدامها در ایران؛ رژیم آخوندی را به خفه کردن جوانان و محروم کردن آنان از آزادی متهم کرد.
منندز روز ۲۷دی در پیام توئیتری خود نوشت: «رژیم ایران به جای تشویق استعدادهای خلاق جوانان ایران به شکوفایی، آزادی افرادی مانند مهدی محمدی فرد را ربوده و آنها را به اعدام محکوم می‌کند. به همین دلیل است که جوانان ایرانی از این حکومتی که کاری جز خفه کردن آنها در تمام عمرشان نکرده است به تنگ آمده‌اند»...

روز ۲۷دیماه ۱۴۰۱ وزارت امور خارجه آمریکا گفت: آمریکا، اتحادیه اروپا و انگلستان را برای لیست‌گذاری تروریستی سپاه پاسداران تشویق می‌کند. وزارت امور خارجه گفت که متحدان خود را تشویق می‌کند تا این نامگذاری را بررسی کنند.
یکی از مقامات وزارت امور خارجه به العربیه انگلیسی گفت: «مسلماً، ما متحدان و شرکای خود را تشویق می‌کنیم تا هر تحریمی قابل اعمال، از جمله این‌که آیا سپاه پاسداران باید به‌عنوان یک سازمان تروریستی بر اساس قوانین آنها لیست‌گذاری شود یا خیر را در نظر بگیرند. همان‌طور که می‌دانید، سپاه پاسداران هم‌چنان از سوی ایالات متحده به‌عنوان یک سازمان تروریستی خارجی (FTO) و یک تروریست ویژه تعیین شده جهانی (SDGT) شناخته می‌شود».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2fe10a32-57dd-424e-82ee-7f2dce57b839"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات