728 x 90

سناتور لیندزی گراهام: رژیم ایران یک حکومت نازیسم مذهبی است

مایکل هاکابی - لیندزی گراهام
مایکل هاکابی - لیندزی گراهام

سناتور گراهام از اعضای ارشد سنای آمریکا طی مصاحبه‌یی با مایکل هاکابی گفت:‌ رژیم ایران سعی می‌کند بمب اتمی بسازد و نه نیروگاه اتمی. دونالد ترامپ با آخوندها که یک حکومت نازیسم مذهبی است، مقابله می‌کند. برای این‌که ما اینجا در خانه خودمان علیه اسلام افراطی امنیت داشته باشیم باید یک ارتش قدرتمند داشته باشیم و پایمان را روی گلوی آنها حفظ کنیم وگرنه آنها دوباره به اینجا خواهند آمد.

وی تصریح کرد: اگر کسی رژیم ایران را متوقف نکند دنیا آسیب می‌بیند. به همین دلیل است که من رئیس‌جمهور ترامپ را این‌قدر زیاد دوست دارم.

هاکابی: رئیس‌جمهور ترامپ به رژیم ایران چقدر فشار وارد کرده است و تأثیر آن چه بوده است؟

سناتور لیندزی گراهام گفت: خب وی (ترامپ) آنها را به‌لحاظ اقتصادی به زانو در آورده است.... دادن ۱۵۰میلیارد دلار به آخوندها احمقانه‌ترین اشتباه ما در تاریخ بوده است. رژیم ایران این پول را گرفت که خاورمیانه را تجزیه کند، ارتش خود را ارتقاء دهد. اقتصاد آنها به‌دلیل تحریم‌ها در سقوط شتابان است. رئیس‌جمهور آنها را در یک جعبه واقعی قرار داده است و می‌خواهد با آنها توافق کند. ولی اینجا به شما می‌گویم که یک توافقنامه خوب باید چطور باشد. آنها می‌توانند نیروگاه هسته‌یی داشته باشند ولی نمی‌توانند غنی‌سازی و بازپردازش کنند. وقتی آنها به شما می‌گویند که بمب نمی‌خواهند، دارند دروغ می‌گویند. و اعتقاد من این است که اگر خامنه‌ای یک بمب اتمی می‌داشت آن را علیه عربها و اسرائیلیها استفاده می‌کرد. ما نمی‌توانیم هرگز اجازه وقوع چنین اتفاقی را بدهیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/efa86694-d055-4521-8180-efc1045de6e9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات