728 x 90

سناتور لیندزی گراهام: اروپایی‌ها باید در کنار مردم ایران بایستند نه در کنار آخوندها

مصاحبه سناتور لیندزی گراهام با فاکس نیوز
مصاحبه سناتور لیندزی گراهام با فاکس نیوز

سناتور لیندزی گراهام از اعضای ارشد سنا و کاندیدای پیشین ریاست‌جمهوری آمریکا تأکید کرد تغییر در ایران در راه است. اروپایی‌ها باید مشخص کنند در کنار آخوندها هستند یا در کنار مردم ایران.

فاکس نیوز ۷مرداد۹۷

فاکس نیوز: دولت ترامپ بی‌سر و صدا در حال تلاش با هدف ایجاد یک ائتلاف امنیتی و سیاسی جدید در خاورمیانه برای اقدام علیه رژیم ایران است، نظر خودتان را در مورد ایران به ما بگوئید ما شاهد موضعگیریهای بیشتری علیه رئیس‌جمهور ترامپ هستیم.

سناتور لیندزی گراهام:‌ در رابطه با موضوع ایران من هیچ موقع بیشتر از این‌که الآن هستم از رئیس‌جمهور ترامپ راضی نبوده‌ام، او در حال کار با اعراب و اسراییل برای منزوی ساختن رژیم ایران است، ضروریست تا اتحادیه اروپا به ما کمک کند، به‌جای معاملات تجاری با آخوندها که نازیهای مذهبی هستند. آنها در حال تکه‌پاره کردن خاورمیانه هستند و در‌ ضمن خواهان تسلیحات اتمی هستند تا روزی از آن استفاده کند.

دوستان اروپایی ما باید به ما بپیوندند تا کمر این رژیم را بشکنیم. مردم ایران دوستان ما هستند، آخوندها دشمن ما هستند. من با ایده بیرون کشیدن از توافق اتمی موافقم، خامنه‌ای پولها را گرفت و خرج نیروی نظامی خودش کرد. مردم دیگر از آخوندها کلافه هستند. در سالهای اوباما بنری در خیابانهای ایران بود که آیا شما با ما هستید یا با آنها، یعنی با رژیم. من به دوستان اروپایی می‌گویم آیا شما با آخوندها هستید یا با مردم ایران.

آقای رئیس‌جمهور ترامپ این کار را ادامه دهید، آقای وزیر خارجه پمپئو این کار را ادامه دهید، کمر رژیم ایران را بشکنید، تغییر رژیم در حال رسیدن به ایران است.

 

 

باید در کنار مردم ایران ایستاد

سناتور لیندزی گراهام روز ۲مرداد ۹۷ نیز در مصاحبه با فاکس‌نیوز گفت ما به کمک مردم ایران باید رژیم ملاها را به زیر بکشیم.

وی افزود: توافق هسته‌یی با رژیم ایران به کنگره رفت و به شیوه دو حزبی رد شد ولی ما ۶۰رأی را به‌دست نیآوردیم. این موضوع در مجلس نمایندگان در یک رأی‌گیری دو حزبی به رأی گذاشته شد و رد شد. این بدترین توافق از زمان معاهده مونیخ است و دونالد ترامپ متعهد به اجرای آن نیست.

اوباما به‌دنبال سراب توافق با ملاهای حاکم بر ایران بود. رژیم ایران تمام پولهایی را که می‌خواست به‌دست آورد. رژیم ایران یک امپراطوری شیطانی است. ما قصد داریم با مردم ِ ایران باشیم.

 

قطعنامه‌یی برای ایستادن در کنار مردم ایران در کنگره آمریکا

سناتور لیندزی گراهام گفت:‌

من قصد دارم به‌زودی یک قطعنامه برای ایستادن در کنار مردم ایران در برابر این رژیم معرفی کنم.

فاکس نیوز: این (قطعنامه) چگونه به این موضوع پاسخ می‌دهد؟

سناتور لیندزی گراهام:‌ این قطعنامه‌یی است که می‌گوید ما در کنار مردم ایران هستیم برای تعیین حق سرنوشتشان و محکوم کردن این رژیم به‌خاطر به‌ گروگان‌ گرفتن ملوانهای آمریکایی در آبهای آزاد، به‌خاطر به آشوب کشیدن خاورمیانه، به‌خاطر کشتار ایرانیانٍ بی‌گناه، که فقط می‌خواهند توانایی تعیین آیندهٍ خودشان را داشته باشند.

این یک کیفرخواست علیه ملاهای حاکم و آدم کشان حرفه‌یی است.

این بدترین رژیم در دنیا به‌لحاظ تهدید است.

روسیه و کره شمالی و بنیادگرایان اسلامی مانند القاعده، یک تهدید هستند اما تهدیدی بزرگتر از همه، از نظر من، رژیم ایران است.

آنها نازیهای مذهبی هستند که تلاش دارند توانمندیهای اتمی را گسترش دهند.

 

بیشتر بخوانید

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8534b7d5-23a1-4acb-afb4-173719bd0e15"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات