728 x 90

سناتور رابرت منندز: ما در همبستگی با زنان و مردان ایران که خواستار آزادی از ظلم و ستم غیرقابل توصیف هستند، در کنار آنها ایستاده‌ایم

سناتور رابرت منندز رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا
سناتور رابرت منندز رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا

سناتور رابرت منندز رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا، روز جمعه ۲۳تیر، با انتشار توئیتی در حمایت از «اعتراضات مردمی ایران» اعلام کرد که مردم ایران «سزاوار حمایت ما هستند و ما در کنار آنها ایستاده‌ایم».

وی با اشاره به حمایت دو حزبی (جمهوریخواه و دموکرات) از این بیانیه در توئیتر نوشت: «افتخار می‌کنم که با همکارانم در رأی‌گیری نهایی قطعنامه شماره ۲ سنا درباره اعتراضات ایران، همزمان بیانیه‌یی صریح صادر کردیم».

او بر «حمایت از مردم ایران» تأکید کرد و گفت: «رژیم ایران، معترضان مجروح را سنگدلانه بازداشت و اعدام کرده است. ما در همبستگی با زنان و مردان ایران که خواستار آزادی از ظلم و ستم غیرقابل توصیف هستند، در کنار آنها ایستاده‌ایم».

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا افزود: «آنها شجاعت فوق‌العاده‌ای را در معرض خطری بزرگ از خود نشان داده‌اند و سزاوار حمایت ما هستند».

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/057adcc4-a884-4634-a426-43b68ccac50a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات