728 x 90

سناتور جیمز لنکفورد: دولت بایدن باید تحریم‌های بیشری علیه رژیم ایران اعمال کند و به سیاست فشار حداکثری برگردد

سناتور جیمز لنکفورد نماینده سنای آمریکا
سناتور جیمز لنکفورد نماینده سنای آمریکا

سناتور جیمز لنکفورد نماینده سنای آمریکا از دولت بایدن خواست تحریم‌های بیشتری علیه رژیم آخوندی اعمال کند و به سیاست فشار حداکثری برگردد. وی گفت: برجام از ابتدا هم یک توافق نامطلوب بوده است چرا که به رژیم ایران مسیر اتمی شدن یعنی رسیدن به سلاح اتمی داده است و تواناییهای اتمی این رژیم باعث شده که ما چشم مان را روی سایر موضوعات از جمله فعالیت‌های تروریستی این رژیم ببندیم. این یک اشتباه بوده است. در چارچوب برجام رژیم ایران به توسعه موشکی پرداخته است و آن را با ظرفیت کلاهک بزرگتر توسعه داده است. ما بایستی تواناییهای موشکی رژیم ایران را مسدود کنیم و ظرفیتهای اتمی آن را متوقف نماییم. دلیل این‌که باید فعالیت اتمی آنها را متوقف کنیم فعالیت‌های تروریستی آنها است. نمی‌توانیم به یکی بپردازیم و دیگری را نادیده بگیریم.

ما به تحریم‌های افزوده نیاز داریم و فشار حداکثری را باید ادامه بدهیم.

سناتور لنکفورد با اشاره به حمله ارتش آمریکا به شبه‌نظامیان رژیم آخوندی در سوریه و عراق گفت: بایدن دست به اقدام زد و به توانایی آنها ضربه زد. این کار درستی بود که انجام داد. (سایت سیریوس ایکس ام۱۰ تیر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8426920b-a2a0-47d2-a538-63b6ec8a6d57"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات