728 x 90

سناتور جیم ریچ رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا: حمایت رژیم ایران از تروریسم دیگر نمی‌تواند ادامه یابد

سناتور جیم ریچ
سناتور جیم ریچ

سناتور جیم ریچ رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا پس از توجیه توسط وزیر خارجه و سرپرست وزارت دفاع آمریکا گفت: رژیم ایران هر روز دست به اعمال شرورانه می‌زند که برای تحریک ما و صدمه زدن به ما طراحی شده است. هزاران سرباز آمریکایی که در سال‌های اخیر در خاورمیانه کشته و مجروح شده‌اند به‌خاطر اعمال شرورانه رژیم ایران بوده است. حمایت رژیم ایران از تروریسم دیگر نمی‌تواند ادامه یابد.

 

سناتور ریچ در پاسخ به سؤالی در رابطه حمله موشکی به منطقه سبز در نزدیک سفارت آمریکا گفت: بله آنها یا ایرانی هستند یا نیروهای نیابتی هستند که تسلیح و آموزش و دستور گرفته‌اند که این حملات را انجام دهند و من این یکی را هم از آنجمله می‌دانم که آنها انجام داده‌اند بنابراین خواه ایران باشد با نیروهای نیابتی آن باشند. حزب‌الله یا حوثی‌ها یا گروه‌های افراطی شیعی عراقی باشند آنها توسط ایران آموزش داده شده و دستور داده شده‌اند که حمله را انجام دهند و تا جایی که به من مربوط می‌شود این حمله‌یی توسط  رژیم ایران است اگر شما کسی را برای انجام کاری اجیر کنید نمی‌توانید بگویید که من مسئولیتی ندارم البته که آنها مسئول این عمل هستند....

 

سناتور جیم ریچ جمهوریخواه رئیس کمیته روابط خارجی سنا در پاسخ به سؤالی در رابطه با استراتژی آمریکا در قبال رژیم ایران گفت:‌ من نه تنها به آن معتقدم بلکه معتقدم که گزینه‌های ما بسیار بسیار محدود می‌باشند. من در مورد این استراتژی که دنبال می‌شود بسیار مطمئنم و همچنین به تیمی که آنرا دنبال می‌کند مطمئنم.

ما امروز تعدادی از مقامات را داشتیم که ما را توجیه کردند از جمله وزیر امور خارجه و رئیس ستاد مشترک و کفیل وزارت موقت که در این مورد که چگونه به فعالیت‌های قابل رویت ایران پاسخ داده‌اند فکر می‌کنم آنها به‌طور کامل به بهترین شکل ممکن آنرا اداره کرده‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fc0ff0ca-642b-4bcd-b333-c9045828580b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات