728 x 90

سناتور جیم ریش: خواسته‌های رژیم ایران باج‌خواهی است

سناتور جیم ریش
سناتور جیم ریش

سناتور جیم ریش عضو ارشد کمیته روابط خارجی سنا روز جمعه ۲۸مرداد، در رشته توئیتی سیاست دولت بایدن در رابطه با مذاکرات هسته‌یی با رژیم ایران را مورد انتقاد قرار داد و گفت: خواسته‌های رژیم ایران باج‌خواهی است.

عضو ارشد کمیته روابط خارجی سنا در حساب کاربری خود نوشت: رژیم ایران برای تضمین برجام از دولت بایدن خواسته تا به تحقیقات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پایان دهد، از شرکت‌های غربی فعال در ایران محافظت کند و به ایران اجازه دهد تا در صورت خروج دولت آینده آمریکا از توافق، کار ساخت تسلیحات هسته‌یی را تسریع بخشد.

خواسته‌های رژیم ایران، باج‌خواهی است و به عنوان یک شکست بزرگ، پس از خروج فاجعه‌بار از افغانستان، برای سیاست خارجی بایدن در تاریخ ثبت خواهد شد.

سناتور جیم ریش در ادامه نوشت: این معامله، امنیت شرکای ما و آمریکایی‌ها در منطقه را تهدید خواهد کرد. رژیم ایران هم‌چنان به طراحی ترور مقامات سابق آمریکایی، کمک به روسیه با پهپادهای مسلح برای حمله به اوکراین، و حمله به سربازان و دیپلمات‌های ما ادامه می‌دهد. لغو تحریم‌های ایران تنها اقدامات تروریستی ایران را افزایش خواهد داد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/389172fe-8587-4b4b-8213-9f4b9b12cfc0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات