728 x 90

سناتور جانسون تورچز: رژیم ایران یک رژیم شیطانی است، یک امپراتوری شیطانی است

سناتور جانسون تورچز
سناتور جانسون تورچز

سناتور جانسون تورچز در مصاحبه به فاکس نیوز درباره تلاش دولت بایدن برای توافق اتمی با رژیم ایران گفت: رژیم ایران یک رژیم شیطانی است، یک امپراتوری شیطانی است. در حال حاضر دولت بایدن در حال نزدیک شدن به ایران است، این امر به هیچ‌وجه مانع از هسته‌یی شدن رژیم ایران نخواهد شد.

جانسون تورچز گفت: زمانی که دولت بایدن به (توافق) ایران بازمی‌گردد، تا دوباره در این توافق وحشتناک هسته‌یی شرکت کند؛ رژیم ایران از ملاقات با آمریکایی‌ها خودداری کردند، بنابراین حدس بزنید که چه کسی در حال مذاکره است، درباره این‌که در توافق جدید ایران از طرف ایالات متحده با ایران (چه کشورهایی به‌نمایندگی از سوی آمریکا شرکت می‌کنند).

آنچه ما از این توافق می‌شنویم بسیار بدتر از توافق قبلی است که میلیاردها دلار در آن در ظاهر برای آزادی گروگانها تحویل داده شده است که فقط منجر به گروگان‌گیری بیشتر در سراسر جهان را خواهد شد.

هر توافقی باید به‌عنوان یک معاهده به سنا آورده و تصویب شود، چنین توافقی هرگز در سنا تصویب نخواهد شد، به همین دلیل است که آنها این کار را نمی‌کنند (فاکس نیوز ۲۹ اسفند۱۴۰۰).

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f0b6eabe-948a-40f3-b265-0b669056e844"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات