728 x 90

سناتور تام کاتن: سال بدی برای سازمان دهندگان تروریسم در ایران بود

سناتور تام کاتن عضو ارشد سنای آمریکا
سناتور تام کاتن عضو ارشد سنای آمریکا

ابتدا قاسم سلیمانی در حمله آمریکا در ژانویه کشته شد

اکنون محسن فخری‌زاده پدر برنامه تسلیحات اتمی رژیم کشته شده است

اگر شما در رده‌های بالای حکومتی ایران

یا ارتش آن یا سازمان تروریستی آن سپاه پاسداران باشید

فکر می‌کنم دنبال حفظ خود باشید

سناتور تام کاتن عضو کمیته قوای مسلح در سنای آمریکا در گفتگو با فاکس نیوز روز ۲۰آذر گفت:

«رژیم ایران اکنون قطعاً ضعیف شده است. ببینید چه سال بدی برای سازمان دهندگان تروریسم در ایران بوده است.

ابتدا قاسم سلیمانی در حمله آمریکا در ژانویه کشته شد و اکنون پدر برنامه تسلیحات اتمی رژیم ایران محسن فخری‌زاده به‌طور ناگهانی هفته گذشته کشته شد. بنا بر این اگر شما در رده‌های بالای حکومتی ایران یا ارتش آن یا سازمان تروریستی آن سپاه پاسداران باشید فکر می‌کنم دنبال حفظ خود باشید».

سناتور تام کاتن افزود: «به هر مدیر اجرایی غربی که بخواهد وارد تجارت با رژیم ایران شود، می‌گویم که این توافق اگر توسط سنای آمریکا در آینده تأیید نشود و شامل موارد مانند موشک نباشد و در مورد حمایت رژیم ایران از تروریزم و پهپادهای مسلح یا سرکوب مردم خودشان نگفته باشد، در درازمدت باقی نخواهد ماند».

سناتور کاتن در پاسخ به این سؤال فاکس نیوز که آیا دولت بایدن تحریم‌ها علیه رژیم ایران را بر می‌دارد یا نه گفت: «من نمی‌توانم تصور کنم که دولت بایدن تحریم‌ها علیه سپاه پاسداران را بردارد.... سپاه پاسداران شاخک‌های خود را در سراسر اقتصاد ایران دارد. برای همین است که بسیاری از آخوندها دارای میلیاردها دلار ثروت هستند. آیا دولت بایدن به واقع می‌خواهد تحریم‌ها علیه نیروهای مهاجم رژیم تروریستی ایران را بر دارد؟ آیا قرار است آنها صدها میلیارد دلار را به آنها برگردانند؟ این امر بسیار کوته‌بینانه و بسیار خطرناک خواهد بود».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1e8b41db-32e7-4fe5-aeef-313e40ef941f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات