728 x 90

سناتور بیل هگرتی: بایدن می‌خواهد بعد از حوثیها سپاه پاسداران را از لیست تروریستی در بیاورد

سناتور بیل هگرتی
سناتور بیل هگرتی

سناتور بیل هگرتی روز شنبه ۶فروردین در توئیتی نوشت: بایدن می‌خواهد بعد از حوثیها سپاه پاسداران را از لیست تروریستی در بیاورد.

بایدن حوثیهای تحت حمایت سپاه پاسداران را از فهرست سازمانهای تروریستی خارجی FTO حذف کرد. حملات تروریستی حوثی به متحدان آمریکا ادامه دارد.

بایدن اکنون می‌خواهد سپاه پاسداران را از فهرست FTO حذف کند تا به توافق هسته‌یی جدید ایران دست یابد. همه ما می‌دانیم که در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

 

 

 

در این رابطه سناتور جیم ریش، عضو ارشد کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا طی توئيتی نوشت: درحالیکه دولت بایدن علامت حذف سپاه پاسداران از لیست تروریستی را میدهد، حوثیهای مورد حمایت رژیم ایران در یمن با مصونیت از مجازات به شرکایمان در خلیج فارس حمله میکنند. این دولت اگر به پیگیری یک توافقنامه بد با رژیم ایران ادامه دهد، به طور خطرناکی ساده لوح است. 

 

تد دویچ عضو کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد تحریمها علیه سپاه برداشته نخواهند شد. تد دویچ در توئیتی نوشت‌: سپاه پاسداران یک سازمان تروریستی است و گزارشهایی که از حضور مقامات سپاه در نمایشگاه دفاعی دوحه در قطر حکایت می کنند غیرقابل دفاع کردن است. سپاه پاسداران تحت تحریم های شدید است که تقریباً هرگونه معامله تسلیحاتی را محدود میکند. این تحریمها برداشته نخواهند شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e2b2f8fa-2b61-4053-9639-b910ff15926d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات