728 x 90

سناتور بلکبرن: رژیم ایران از پولهای معامله گروگانها برای پیشبرد غنی‌سازی اورانیوم و اشاعه هسته‌یی استفاده خواهد کرد

سناتور مارشا بلکبرن
سناتور مارشا بلکبرن


سایت «هیل» در گزارشی به تاریخ یکشنبه دوم مهر به‌نقل از مصاحبه سناتور جمهوری خواه مارشا بلکبرن؛ پیرامون معامله با رژیم ایران و پرداخت شش میلیارد دلار به این رژیم در ازا آزادی گروگانهای آمریکایی نوشت «ما اکنون شاهد ایرانی هستیم که جری‌تر شده است، زیرا جو بایدن ۶ میلیارد دلار به آنها کمک کرده است. ما می‌دانیم که آنها از آن پول برای غذا دادن به فقرا استفاده نمی‌کنند. آنها قرار نیست از آن برای بهبود زندگی مردم خود استفاده کنند. آنها از آن برای پیشبرد غنی‌سازی اورانیوم و اشاعه هسته‌یی استفاده خواهند کرد».
سایت هیل در ادامه گزارش خود به‌نقل از سناتور میت رامنی نیز اضافه کرد « «اگر به ازای هر فرد ربوده شده یک میلیارد دلار بپردازیم، شاهد آدم‌رباییهای بیشتری خواهید بود. به همین دلیل است که شما با تروریستها مذاکره نمی‌کنید، به همین دلیل است که با آدم ربایان مذاکره نمی کنید. این ایده پایه‌یی برای پرداخت جهت آزادی گروگان در واقع یک ایده وحشتناک است».
سناتور باب منندز نیز در سخنانی با محکوم کردن معامله با رژیم ایران گفت: «این نمونه‌یی از این است که چرا ما باید جلو برویم و برای آمریکایی‌ها کاملاً روشن کنیم که نمی‌توانند به مکانهای خاصی در جهان سفر کنند، جایی که احتمال دارد در نهایت گروگان شوند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/82fb0813-703c-4af4-a0ab-f4af64ab92ee"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات