728 x 90

سفر ۸۰۰میلیون تومانی رئیسی جلاد به کرج

سفر پرهزینه رئیسی به کرج
سفر پرهزینه رئیسی به کرج

به‌دنبال سفر آخوند رئیسی به کرج، رسانه‌های حکومتی دم خروس هزینه سفر۸۰۰ میلیون تومانی وی با هیأت همراه را در رسانه‌های حکومتی «بازتاب گسترده‌ای» داده‌اند.

خبرگزاری حکومتی ایرنا ۱۹فروردین، در این رابطه نوشت: رئیس‌جمهوری (؟!) در واکنش به خبرسازی درباره هزینه سفر به کرج گفت: ما که با مترو آمدیم و افطار هم مهمان دانشجویان بودیم؛ نکند به‌نام ما و به‌کام دیگران شود!

به‌دنبال این رسوایی آخوند رئیسی ناگزیر به‌صحنه آمد و با کوچک‌نمایی آن گفت: مثل این‌که در آغاز سفر ما یک برگه‌ای را در ارتباط با خرج سفر پخش کردند که ما نمی‌دانیم؛ (!) چون ما با مترو به کرج آمدیم و افطار هم با آقایان امام جمعه و استاندار مهمان دانشجویان در خوابگاه دانشجویی دانشگاه خوارزمی بودیم و سر سفره دانشجویان نشسته بودیم (!).

 

به‌دنبال این رسوایی، آخوند حسینی همدانی در یک موضع‌گیری خطاب به آخوند رئیسی در همین رابطه اظهار داشت:... بعضاً رد پای افکار و روشهای رقبای شما و عده دیگری که قبلاً مشغول بودند در انتخاب مدیران و اجرای امور دیده می‌شود باید خیلی مراقب باشید که این امر باعث سرخوردگی نسل جوان به‌خصوص حزب‌اللهی که مدافع شما هست نشود که نمونه از او را در همین سفر حضرت عالی به استان اگر حالا بنده یک مقداری زیرکی نمی‌کردم یا ورود نمی‌کردم یک حاشیه‌ای درست می‌شد (؟!) (شبکه البرز، رژیم ۱۹فروردین). 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9cb04a23-1ed0-44b2-aa0e-bf38eed29c52"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات