728 x 90

سرکرده سپاه استان مرکزی: وقایع سال گذشته اغتشاش نبود، جنگ تمام‌عیار بود

قیام ایران
قیام ایران

پاسدار کریمی سرکرده سپاه استان مرکزی وحشت خود را از قیام مردم ابراز کرد و گفت: دشمن جنگ ترکیبی را از سال گذشته آغاز کرده است. نقطه قوت دشمن فضای مجازی است و از همین فضا جنگ را آغاز کرده است، بعضی‌ها به اشتباه به این جنگ می‌گویند اغتشاش در حالی که جنگ تمام‌عیار بوده است.

در جنگ ترکیبی که دشمن علیه جمهوری اسلامی به‌کار گرفته، تمام گروهها و احزاب ضد انقلاب، منافقین و تروریستها به میدان آمدند و قصد تصرف شهرهای کردستان را داشتند تا بعد آن را گسترش دهند، دشمن در جنگ شناختی به‌دنبال جریان‌سازی و عملیات روانی است و قصد دگرگونی در حقایق و واقعیتها و تغییر در باور و نگرش را دارد.

وی در ادامه گفت امروزه در ذهن جوانان و نوجوانان ما صدها سؤال و شبهه ایجاد شده و باید پاسخ جوانان را داد، چرا که باور جوان تغییر کرده، کار دیگر دشمن ناامیدی به‌ویژه در نوجوانان است، در فضای مجازی می‌خواهد بگوید پیروز میدان است، دشمن نمی‌خواهد اعتراف کند که ظرفیت انقلاب اسلامی چه حد است (سایت نیروی تروریستی قدس تسنیم ۲۵مرداد).

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4eca64de-910c-4736-acd8-e8eabd6fff47"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات