728 x 90

سرپرست جدید وزارت آموزش و پرورش رئیسی جلاد، نیامده تهدید کرد

رضا مراد صحرایی رئیس دانشگاه فرهنگیان رئیسی جلاد
رضا مراد صحرایی رئیس دانشگاه فرهنگیان رئیسی جلاد

هر کسی که در اغتشاشات کوچکترین همکاری کرده امروز شناسایی نشه فردا شناسایی می‌شه. تعارف که نداریم.

رضا مراد صحرایی رئیس دانشگاه فرهنگیان که رئیسی جلاد او را با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش گمارد روز جمعه ۱۸فروردین طی مصاحبه‌یی به تهدید دانشجویان و استادان دانشگاه فرهنگیان پرداخت و گفت: این دانشگاه متعلق به نظامه. کسی خارج از روابط نظام توی این دانشگاه می‌خواهد کار بکند اشتباه آمده دانشگاه فرهنگیان. حرف من را به گوش همه برسانید. ضبط اش کنید. دانشگاهی که متعلق به نظامه اگر اینجوری فکر کنم کسی که در دانشگاه فرهنگیان بیاید مخالف نظام حرف بزنه مثل این می‌مونه کسی به دانشگاه تربیت پاسداری راه پیدا کنه مخالف نظام حرف بزنه. این دانشگاه از دانشگاه تربیت پاسداری سپاه خیلی مهمتره. خیلی مهمتره. بروید به سپاه بگویید اصلاً در دانشگاه فرهنگیان بلاشک کسی از منطقه قرمز عبور کنه جایش در دانشگاه فرهنگیان نیست. من به همین دلیل در دانشگاه فرهنگیان هر کسی که در اغتشاشات اخیر همکاری کرده کوچکترین همکاری کرده امروز شناسایی نشه فردا شناسایی می‌شه حتماً به‌جا آورده میشه. تعارف که نداریم. پذیرفتم رئیس دانشگاهی بشوم که تنگه احد این کشوره در تنگه احد حرف از اختلاف و خفقان و از این چیزها زدن که قابل‌قبول نیست. چون من اینجا پذیرفتم. این رو پذیرفتم. دانشجویان در دانشگاه فرهنگیان در اغتشاشات اخیر دخالت داشتند. دخالت‌هایش هم چندان زیاد نبود. بعد از دانشگاه عفو رهبری بهشون خورد. عفو رهبری برای آزادی از زندانه ولی برای اونها جاری نخواهد شد. استادی که در چارچوب نظام حرکت نکند جایش تو دانشگاه فرهنگیان نیست. ضبط کنید به همه اطلاع بدهید. یک کسی نظام رو قبول نداره خوب جایش در دانشگاه فرهنگیان نیست.

سایت حکومتی رویداد۲۴ که این خبر را منعکس کرد نوشت: سرپرست وزارت آموزش و پرورش نیامده تهدید کرد؛ استادی که در چهارچوب نظام حرکت نکند جایش در دانشگاه فرهنگیان نیست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/638605f6-82c2-4129-99cc-19a665848daa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات