728 x 90

سر جفری بایندمن: من تحریم شدن توسط رژیم ایران را مدال افتخار می دانم

سر جفری بایندمن حقوقدان برجسته و رئیس سابق انستیتوی حقوق‌بشر انگلستان
سر جفری بایندمن حقوقدان برجسته و رئیس سابق انستیتوی حقوق‌بشر انگلستان

سر جفری بایندمن حقوقدان و رئیس سابق هیأت‌امنای انستیتوی حقوق‌بشر و وکیل مجاهدین در شکایت خروج از لیست در انگلستان: من تحریم شدن توسط رژیم ایران را مدال افتخار می دانم. من از مقاومت ایران حمایت کرده‌ام و هم‌چنان حمایت خواهم کرد

 

سر جفری بایندمن حقوقدان برجسته و رئیس سابق انستیتوی حقوق‌بشر انگلستان گفت:

اخیراً یک بیانیه مطبوعاتی از خبرگزاری جمهوری اسلامی دریافت کردم که در آن به من اطلاع می‌دهد که در فهرست ۱۳نفره بریتانیایی قرار گرفته‌ام که توسط وزارت امور خارجه رژیم ایران به‌دلیل اقدامات عمدی در حمایت از تروریسم و ​​ترویج تروریسم و ​​خشونت و نفرت تحریم شده‌اند؛ این تحریم‌ها مرا از ورود به ایران منع کرده و هر اموالی را که در آنجا داشته باشم مصادره می‌کند. خیر، من نزدیک به ۹۰سال سن دارم و هیچ برنامه‌ای برای سفر به ایران ندارم و هیچ ملکی هم در ایران ندارم.

من به‌شدت به رفتار حکومت ایران که اقتدارگرا است و مخالفان دموکراتیک را به‌طرز وحشیانه‌ای سرکوب کرده است، اعتراض می‌کنم. این عمیقاً مسخره و ریاکارانه است که من به‌دلیل حمایت از تروریسم به دروغ مورد انتقاد قرار بگیرم در شرایطی که در واقع عوامل حکومت ایران هم‌چنان به حمله و حتی کشتن معترضان ادامه می‌دهند. سوابق دولت کنونی ایران، در نقض حقوق‌بشر و ترویج تروریسم، خشونت و نفرت، کاملاً واضح است.

بنابراین این کاملاً ریاکارانه است که رژیم ایران این اتهامات را علیه من و دیگران مطرح کند.

من صراحتاً تحریم شدن توسط چنین رژیمی را مدال افتخار می‌دانم، از این نظر خوشحالم که آنها این کار را انجام داده‌اند. من این را به‌عنوان یک ادای احترام به خودم به حساب می‌آورم که از اپوزیسیون ایران حمایت کرده‌ام و من هم‌چنان از این اپوزیسیون حمایت می‌کنم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5f3684fc-7b03-4276-89b9-dc1bbd36fdd7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات